رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از مردم خواست تا مراقب اگاهی‌های جعلی استخدامی در در برخی ادارات و شرکت‌ها باشند.

مردم فریب آگهی های های جعلی استخدامی را نخورندبه گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ علی کریمی رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه اظهار داشت: اخیراً افرادی سودجو با ارسال پیامک و درج آگهی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان استخدام در شرکت‌هایی مانند نفت و… به بهانه دریافت هزینه ثبت نام، قربانیان را به سایت‌های جعلی می‌کشانند.

وی ادامه داد: این افراد پس از آنکه موفق به این کار شدند اطلاعات بانکی و هویتی شهروندان را به سرقت برده و سوء استفاده‌های لازم را از آن می‌برند.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه گزینش در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی از طریق رسانه‌های معتبر و سایت رسمی آن سازمان اعلام می‌شود.

رئیس پلیس فتای کرمانشاه یادآوری کرد: شهروندان در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی قبل از واریز هرگونه وجه ضمن بررسی آدرس از وجود https در ابتدا و shaparak.ir در انتهای ادرس مطمئن شده و سایت رسمی ان سازمان را بررسی کنند.

وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و شماره تلفن ۰۸۳۲۱۸۲۱۹۲۱ با ما درمیان بگذارند.

انتهای  پیام/ز


مراقب اگاهی‌های جعلی استخدامی  باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.