فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی سوداگران کشف یک تن و ۶۸۱ کیلوگرم تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

ناکامی سوداگران مرگ در میر میرجاوه/ یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شدسرهنگ محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت سی‌امین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری موفق شدند مقدار یک تن و ۶۸۵ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

این مقام ارشد در مرزبانی استان اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی میرجاوه مطلع و با رصد عملیاتی دقیق و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

سرهنگ "ملاشاهی" در ادامه افزود: مرزداران دلاو هنگ مرزی میرجاوه برای انهدام این باند بزرگ مواد مخدر در قالب چند تیم‌های پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های عبور قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان و همکاری اداره اطلاعات شهرستان موفق شدند مقدار یک تن و ۶۸۵ کیلو گرم تریاک را کشف کنند.

وی در پایان با تشکر از همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی تصریح کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان سیستان و بلوچستان با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.ا

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار