سامره کیانی ووشوکارن مازندرانی روند پیروزی‌های خود در رقابت‌های حرفه‌ای کی وان را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پیروزی شیر دختر چمستانی در خاک رومانی و مقابل آنهمه تماشاگر غریب که به شدت نماینده خود را تشویق می‌کردند، نشان از توانایی بالای سامره کیانی ووشوکارن مازندرانی دارد.
 
مبارز مازنی در راند اول کار خودش را کرد و حریفش را ترساند. در هر دو راند بعدی یکسره مهاجم بود و سرانجام به پیروزی فوق العاده‌ای دست یافت.
 
حریف او دوازده بازی حرفه‌ای کرده و یازده برد داشت و فقط یک باخت، که دومی را سامره به او تحمیل کرد. وقتی متوجه شد که حریف کیانی نیست انتحاری مشت می‌زد و در اواسط راند دو و مجموع راند سه، کیانی با یک چشم بازی کرد.
 
در پایان مبارزه‌ای نفس گیر، کیانی از تیم مبارزان حرفه‌ای سازمان جهانی اژد‌های سرخ  با مربیگری مسعود جعفری به پیروزی ارزشمندی دست یافت تا نامش را به عنوان اولین بانوی مبارز مازندرانی در چنین سطح حرفه‌ای ثبت کند.
 
ووشو دارای بیش از ۳۰۰ سبک است که فقط تعداد محدودی از آن‌ها در مسابقات رسمی وجود دارند. همه این سبک‌ها در ووشو به دو صورت سبک‌های نرم  و سبک‌های سخت وجود دارند. سه سبک اصلی ووشو مدرن چانگ چوان، نان چوان، و تای چی چوان هستند. در مسابقات بین‌المللی فرم‌های استاندارد وحرفه‌ای از این سه سبک اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/آ
 

درخشش سامره کیانی در  رقابت های حرفه‌ای کی وان

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.