با وجود اخباری که درباره گزینه بودن ابراهیم شکوری برای پست مدیر مسابقات سازمان لیگ مطرح شده، اما این خبر تائید نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حواشی عجیبی که در بازی فینال جام حذفی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان رخ داد و برای حدود ۲ ساعت و نیم منجر به ایجاد وقفه در جریان این بازی شد، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در همان لحظاتی که این حواشی در جریان بود با صدور دستور موقتی عجیب سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ را تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

روز گذشته هم جلسه کارگروه ویژه بررسی حواشی فینال جام حذفی با حضور محمدرضا داورزنی (معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان) مرتضی تورک (رئیس کمیته اخلاق) اسماعیل حسن زاده (رئیس کمیته انضباطی) شورای تامین، هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سازمان لیگ در اهواز تشکیل شد و در نهایت مرتضی تورک اعلام کرد گزارش این کارگروه در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال که اکنون برای حضور در کنگره فیفا و AFC در پاریس فرانسه حضور دارد قرار می‌گیرد و جلسه نهایی هم شنبه هفته آتی (۱۸ خرداد) در کمیته اخلاق برگزار می‌شود.

با توجه به صدور قرار دستور موقت برای سعید فتاحی و احتمال برکناری او از سمت مدیر مسابقات سازمان لیگ گمانه زنی‌ها درباره گزینه‌های جانشینی فتاحی در این پست آغاز شده که یکی از این گزینه‌ها ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال است.

با این وجود طبق اعلام یک منبع آگاه تاکنون هیچ صحبتی با شکوری برای جانشینی فتاحی نشده و مهدی تاج و حیدر بهاروند، رئیس فدراسیون و سازمان‌لیگ تصمیمی هم برای برکناری فتاحی نگرفته اند.

طبق اعلام مرتضی تورک تمامی مسیر اجرایی درباره تخلف عوامل برگزاری دیدار پرسپولیس- داماش برعهده خود شکوری است و او تا زمان حضور تاج در ایران باید این پرونده را دنبال کند.

شکوری که ۱۴ آذر ۹۷ جایگزین محمدرضا ساکت بازنشسته در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال شده است طبق قانون از امروز (سه شنبه) دیگر نباید در این سمت فعالیت کند چراکه او سابقه ۱۰ ساله مدیریتی که ۵ سال آن هم ورزشی باشد ندارد. مهلت قانونی برای فعالیت به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون سه ماه بوده این مدت سه ماه هم قابل تمدید است. در این وضعیت باید تاج به سرعت فردی را جای شکوری به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد بدهد و پس از تصویب آن‌ها این فرد در جایگاه دبیرکلی فعالیت کند. موضوعی که درباره شکوری برخلاف اساسنامه فدراسیون عمل شده و تاج که تنها می‌تواند برای کمیته‌های فدراسیون سرپرست تعیین کند، بازیکن سابق تیم‌های سایپا و پرسپولیس را برای سرپرستی دبیرکلی منصوب کرده است.


بیشتر بخوانید:

نخستین حضور بازیکنان پرسپولیس و مریی اسپانیایی در تمرین تیم ملی

بی اعتنایی به پیراهن تیم ملی فوتبال با گواهی پزشکی!/ گربه را باید دم حجله کُشت

ترس مهاجم کره‌ای از رویارویی با بازیکنان تیم ملی ایران


انتهای پیام/

آیا شکوری جانشین فتاحی می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار