استاندار اردبیل گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی که به هر دلیل نیمه کاره رها شده باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه با روسای ادارات شهرستانی و مسئولین واحد‌های ستادی سازمان صمت استان گفت: بخش صنعت یکی از بخش‌های توسعه‌ای استان است و باید واحد‌های راکد و نیمه فعال برای تعیین تکلیف نهایی احصا شود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال آمار سازی نیستیم افزود: باید حوزه صنعت میزان اشتغال در این بخش را کاملا شفاف سازی و بدون حتی کوچکترین تغییر و تحول در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

استاندار اردبیل بیان کرد: تا یک هفته آینده وضعیت تمام واحد‌های تولیدی اعم از راکد، نیمه فعال و فعال با میزان تولید و اشتغال توسط کارشناسان سازمان صمت شناسایی و در جلسه آتی بررسی شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه سرمایه گذاران ژنرال‌های اقتصادی هستند افزود: آن‌ها با بهره گیری از سرمایه و فکر خود در خط مقدم جبهه‌های تحریم در مقابل دشمن مقاومت می‌کنند.

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های متولی صدور مجوز باید مشوق‌های لازم را جهت جذب برای سرمایه گذاران اعمال کنند تا بروکراسی اداری به حداقل ممکن برسد.

استاندار اردبیل توجه دولت به استان اردبیل را بیش از پیش دانست و افزود:در حال حاضر استان اردبیل در حوزه‌های مختلف نسبت به سایر نقاط بیشتر مورد توجه قرار گرفته و ما هم باید فعالیت و تلاش خود را مضاعف کنیم.

بهنام جو از راه اندازی فاز دوم آرتاویل تایر خبر داد و افزود: کامیون سازی مشگین شهر هم یکی از واحد‌های اشتغال زا بود که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل به سمت صنعتی شدن حرکت می‌کند اظهار کرد:کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت باید یک روز در میان با صاحبان کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی تماس داشته باشند و مشکلات احتمالی را نظارت و جهت رسیدگی اقدام کنند.

رئیس کارگروه اشتغال استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت را خط مقدم جبهه سرمایه گذاری بر شمرد و افزود: سرمایه گذاران در مرحله اول از برخورد و پیگیری کارکنان این سازمان روحیه و انگیزه می‌گیرند و باید در این زمینه هم بیشتر تمرکز داشته باشیم.

بهنام جو در پایان گفت: سرمایه گذاری سیاسی نبوده و سرمایه گذاران سیاسی نیستند و در این راستا هم نباید با این قشر سیاسی برخورد کنیم.

انتهای پیام/ح

راه اندازی فاز دوم آرتاویل تایر اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار