سخنگوی حزب کارگر انگلیس اعلام کرد جرمی کوربین، رهبر این حزب قرار است در راهپیمایی ضد ترامپ که سه‌شنبه برگزار می‌شود، شرکت کند.

جرمی کوربین هم به جمع مخالفان با سفر ترامپ به انگلیس پیوستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر --حزب اصلی مخالف دولت انگلیس-- قرار است امروز (سه‌شنبه) در تظاهراتی که علیه سفر رسمی دونالد ترامپ به انگلیس در لندن برگزار می‌شود، شرکت کند.

سخنگوی حزب کارگر انگلیس گفت: کوربین اعلام کرده است از ایده برگزاری تظاهرات ضد ترامپ در لندن استقبال می‌کند. وی همچنین این تظاهرات را فرصت مناسبی برای همبستگی با آن‌هایی دانست که در سراسر جهان و حتی در انگلیس از جانب سیاست‌ها او [رئیس جمهور آمریکا] متضرر شده‌اند.

روزنامه ایندیپندنت به نقل از سخنگوی حزب کارگر نوشت: کوربین علاوه بر شرکت در این تظاهرات، برای شرکت کنندگان سخنرانی نیز خواهد کرد.

گفته می‌شود تظاهرات از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی در میدان ترافالگار لندن آغاز می‌شود و تا میدان پارلمان انگلیس ادامه دارد. علاوه بر مردم عادی تعداد زیادی از فعالان و سیاستمداران نیز در این تظاهرات شرکت می‌کنند. قرار است ربات ترامپ و بالون بچه ترامپ در این مراسم به نمایش درآید.

سازمان‌دهندگان این تظاهرات گفته‌اند در سفر ژوئن سال گذشته ترامپ به انگلیس حدود ۲۵۰ هزار انگلیسی در راهپیمایی اعتراضی علیه او (رئیس‌جمهور آمریکا) شرکت کردند.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته برای دیداری سه روزه وارد انگلیس شد. او قرار است امروز با ترزا می، نخست وزیر انگلیس ملاقات کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار