مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدی معصوم بیگی"فرمانده انتظامی استان اصفهان با تبریک پیشا پیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت خداجو در ماه مبارک رمضان گفت: عید فطر، در حقیقت عید واقعی و حقیقی همه مسلمانان و پاداش یک ماه عبادت و بندگی به درگاه خالق هستی و سربلند بیرون آمدن از امتحان الهی و رها شدن از اسارت شیطان و نفس اماره است.

وی از ماه رمضان به عنوان تمرینی برای زندگی سالم و همزیستی بدون جرم و گناه یاد کرد و اظهار داشت: یکی از نعمات بزرگ این ماه پربرکت کاهش جرایم و آسیب‌ها در استان بود که امیدواریم با ادامه فضای معنوی حاکم در زندگی مردم روند کاهش جرایم در ماه‌های دیگر نیز تداوم داشته باشد.

سردار معصوم بیگی، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجوی استان در ماه رمضان به ویژه لیالی قدر گفت: پلیس اصفهان در آستانه عید سعید فطر تمهیدات ویژه‌ای را برای برپایی مراسم‌های نماز عید فطر در فضای امنیتی کامل در نظر گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تعطیلات پیش رو تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود در تعطیلات پیش رو شاهد مسافرت گردشگران از جای جای میهن عزیزمان باشیم به همین جهت نیز برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای به اجرا گذاشته خواهد شد تا انشاء الله هموطنان ما فضای امن و آرامی را در استان زیبای اصفهان تجربه کنند.

وی از تقویت گشت‌های انتظامی در سطح شهر، تقویت پلیس گردشگری، استفاده از نیرو‌های پلیس افتخاری در انتظام بخشی مراسم‌های نماز عید فطر و امنیت بخشی نقاط گردشگری استان و همچنین کنترل تردد‌ها در جاده‌ها و برخورد با تخلفات حادثه ساز به عنوان بخشی از برنامه‌های این پلیس در تعطیلات آخر هفته خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان و مسافران گرامی می‌توانند در صورت بروز مواجهه با هرگونه مشکلی در حوزه نظم و امنیت و همچنین مشکوک شدن به تحرکات برخی افراد مضوع را ازطریق شماره تلفن ۱۱۰ درمیان بگذارند گفت: در تعطیلات پیش رو که از ایام خاص سال به شمار می‌آیند تمامی نیرو‌های پلیس راهور و پلیس راه در حالت آماده باش بوده و ضمن برخورد با هرگونه تخلف رانندگان حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز آمادگی دارند تا نسبت به امدادرسانی و ارائه تسهیلات و خدمات به رانندگانی که با نقص فنی خودرو مواجه شوند اقدام کنند.

مهار آتش سوزی در شهرک صنعتی شهرضا

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: یک واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی رازی شهرستان شهرضا ساعت ۲۱ دیشب به دلیل اختلال در شبکه برق و نشت مواد لوله‌های تولید روغن دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: با حضور به موقع عوامل نیرو‌های آتش نشانی ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه آتش سوزی مهار و عملیات ایمن سازی و خنک سازی انجام شد.
کارخانه یزدان صنعت همسایه پترو ایمن در شهرک صنعتی رازی شهرضا تولید کننده روغن موتور دارای ۹ مخزن ذخیره روغن و مواد اولیه است.

شهرک صنعتی رازی شهرضا با حدود ۵۰۰ واحد تولیدی مستقر بعد از شهرک صنعتی کاوه در ساوه، دومین شهرک بزرگ صنعتی در کشور محسوب می‌شود.

 

توقیف وانت نیسان با ۱۲۴ کیلو گرم تریاک در"سمیرم

 

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودرو‌های عبوری از ایستگاه بازرسی شهید"رئیسیان" به یک سواری زانتیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی متوجه شدند خودروی زانتیا، راه پاک کن و همدست یک خودروی حامل محموله است افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و وانت نیسان حامل محموله را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز حرفه‌ای زیر کفی اطاق عقب جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این رابطه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

دستگیری متهم پرونده ی خیابان نیکبخت اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت:با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) این راننده‌ی فراری که قصد خروج از کشور را داشت در بندرعباس دستگیر و در حال انتقال به اصفهان است.

علی اصفهانی افزود: پیش از ظهر یازده خرداد، مرد و زنی که از قبل با یکدیگر اختلاف داشته، برای بررسی پرونده به دادگستری مراجعه می‌کنند، که پس از خروج از دادگاه به علت درگیری، راننده مرد با شکستن شیشه‌های خودرو، سرنشین زن را به بیرون پرتاب کرده و از محل متواری شده بود.

وی گفت: این متهم هنگام فرار با خودرو و عبور از جهت مخالف، سه سرنشین یک موتورسیکلت را زیر گرفت و سپس بدون توجه به اخطار ماموران از محل حادثه متواری شده و در یکی از محله‌های سپاهانشهر خودرو را نیز به آتش کشید و متواری شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.