سرهنگ جهانی با اشاره به اهمیت بحث آموزش در بحث رانندگی موتورسیکلت سواران از برگزاری کلاس آموزشی برای راکبان متخلف خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: آموزش موتورسیکلت سواران همچنان جزء برنامه‌های اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی است که اخیرا با هماهنگی‌هایی که در راهنمایی و رانندگی تهران صورت گرفت و طی جلساتی که در آن داشتیم، مقرر شد که تا آنجایی که می‌توانیم به جای توقف موتورسیکلت‌ها به بحث آموزش راکبان بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه در راستانی ماده ۲۰ قانون راهنمایی و رانندگی حتما خودرو‌های متخلفان متوقف خواهند شد، افزود: پاورپوینت‌های آموزشی جدیدی طراحی شده است تا بتوانیم در مناطق بیست گانه و همچنین در استان‌ها و شهرستان‌ها موتورسواران متخلف را در کلاس‌های رایگانی که برای آن‌ها پیش بینی کرده‌ایم که در مناطق راهور و یا فرهنگسرا‌ها برگزار می‌شود شرکت دهیم، چرا که آموزش‌ها در کنار اعمال و اجرای قوانین ضورری است.


بیشتر بخوانید: حرکت بین خطوط برای موتورسیکلت سواران الزامی است


معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور ناجا اضافه کرد:کار‌های مقدماتی این طرح انجام شده و به زودی طرح آموزش موتورسیکلت سوار‌ان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
اين موتوريا خيابون و كوچه و حتي پياده روها رو هم برا مردم جهنم كردن
آخرین اخبار