مسابقات رکورد گیری دوومیدانی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه بجهت معرفی نفرات برتر، اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۲۵ نفر ورزشکار برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عزت اله پرنیان ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین وی از برگزاری مسابقات ثبت رکورد دوومیدانی خبر داد و گفت : مسابقات رکورد گیری دوومیدانی قهرمانی استان با حضور ۲۵ نفر در مورخ دوازدهم خرداد ماه در محل مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم با عنوان جام رمضان برگزار شد.

وی گفت : نفرات برتر این رقابت‌ها در غالب تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور که در (پنجم تیر ماه) در تهران برگزار خواهد، شد اعزام می‌شوند.

پرنیان در ادامه بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور نفرات برتر از سراسر استان‌ها برگزار می‌شود و نفرات برتر این رقابت‌ها دعوت به اردو جهت حضور در مسابقات دوومیدانی ۲۰۱۹ امارات که در مهر و آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه بیان نمود: خوشبختانه با موفقیت‌های ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات کشوری در بخش آقایان ۸ نفر و بخش بانوان ۶ نفر، که در سطح کشور بالاترین سهمیه را داریم.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در این مسابقات قهرمانان همچون (فرهاد کهریزی، علی الفت نیا، علی آگاهی، مهران نکویی مجد، طا‌ها بیگ رضایی، اشکان چراغی و زهرا شاه حسینی) از قهرمانان جهان و آسیا هم مستلزم به شرکت درمسابقات بودند .

 

 

انتهای پیام/د

معرفی نفرات برتر، اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.