رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران تمهیدات این سازمان را برای روز عید فطر تشریح کرد.

تمهیدات ویژه سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای عید سعید فطر/ آماده استفاده از بدنه بیرونی اتوبوس‌ها برای تبلیغات هستیمبرزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تمهیدات ویژه این سازمان برای مراسم عید سعید فطر اظهار کرد: در این راستا جلساتی را با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار کردیم و آن‌ها برای تبلیغات محیطی طرح و محتوا ارائه کردند.

وی با بیان اینکه یک کارگروه فرهنگی برای عید سعید فطر تولید محتوا می‌کند، افزود: از دو شب گذشته محتوا‌ها به ما ارسال شده است و از امشب پس از پایان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آن‌ها را در سطح شهر اکران می‌کنیم.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه امسال سه مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و عید سعید فطر به سه مناسبت متوالی تبدیل شده‌اند، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که هر سه مناسبت را به شکلی شایسته پوشش دهیم، زیرا در این مواقع برخی مناسبت‌ها سبب هم‌پوشانی مناسبت‌های دیگر می‌شوند، چنانچه در این موضوع هم سختی کار ما به خاطر فرصت کمی است که در پایان مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تا عید سعید فطر وجود دارد.

ضرغامی در ادامه گریزی هم به استفاده از فضای بیرونی اتوبوس‌ها جهت تبلیغات شهری زد و گفت: از یک سال پیش به خاطر ایراداتی که شورای شهر گرفته بود، استفاده تبلیغاتی بر روی بدنه بیرونی اتوبوس‌ها متوقف شد، اما در حال حاضر اقدام به رفع ایرادات کرده‌ایم و آماده هستیم که دوباره این کار را آغاز کنیم.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: در همین راستا برای چند مزایده فراخوان دادیم که متاسفانه به خاطر شرایط بازار تبلیغات، کسی شرکت نکرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار