سهند حبیب زاده، مشاور سابق مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و داماش و اعتراضات هواداران به مدیریت باشگاه بیان کرد: عملکرد مان در پرسپولیس مشخص است. زمانیکه ما آمدیم، پولی در باشگاه نبود و فقط ۷ میلیون تومان پول در حساب باشگاه بود و ما درگیر گرفتن پاداش آسیایی بودیم. پاداش آسیایی هم ۱۸ میلیارد تومان بود و محل هزینه آن مشخص است. از زمانیکه ما آمدیم، ۳۸ تا ۴۰ میلیارد تومان هزینه کردیم و دریافتی بازیکنان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد بود، اما به جز پاداش‌ها اکنون ۷۰  تا ۷۵ درصد از قرارداد‌ها را پرداخت کردیم و برانکو نیز ۵۰۰ هزار یورو دریافت کرد که نشان می‌دهد عملکرد خوبی بود.

او افزود: پولی که باید در دوره قبلی پرداخت می‌شد را ما دادیم، اما هنوز کسی نگفته است که چرا قبلی‌ها قرارداد‌ها را پرداخت نکردند. ما ۵۰۰ هزار یورو باید می‌دادیم که پرداخت کردیم. ما میراث دار یکسری مشکلات و بدهی بودیم و زمانی که آمدیم، این مشکلات را قبول کردیم، اما فرض بر این بود که می‌توانیم در آمدزایی کنیم، اما نمی‌توانستیم چون دولتی بودیم و وقتی می‌خواهیم از دولت پول درخواست کنیم، می‌گویند نمی‌شود و پول نمی‌دهند، چون دولتی هستیم.

حبیب زاده ادامه داد: هواداران می‌گویند تیم اذیت شده، اما اینطور نبوده و ما می‌توانستیم خیلی راحت لمپن باشیم و هر روز هودار را با دروغ سرگرم کنیم و می‌توانستیم بگوییم آقای هوادار ما می‌توانیم و مسی و کی روش را می‌آوریم، اما به جای بازی دادن مدیریت کردیم و به تیم و مربی آرامش دادیم. مگر می‌شود تیمی را که در یک سال ۳ قهرمانی بدست آورده را نقد کرد؟  تیم را با ۲۸ امتیاز در رده سوم جدول تحویل گرفتیم و قهرمان کردیم، می‌شود نقد کرد؟ مگر می‌شود از اردوی‌ها مهم و هتل‌های خوب، سخت افزار مناسب را نقد کرد؟

مشاور سابق مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌شود با استراتژی آرامش پیش رفت و به نظرم مدیریت افراد لمپن در پرسپولیس بیشتر جواب داده است. حق مدیر عامل داماش را خورده بودند و حق داشتند، زیرا ۱۰۰۰ بلیت تهیه کرد و حق داشت تا ناراحت باشد، اما اینکه می‌گویند، بازیکن نمی‌خواست عرب روی سکو بیاید، در حوزه اختیار بازیکن نیست.

وی در مورد اعتراض بازیکنان و هواداران مبنی بر اینکه چرا دیشب مدیرعامل تیم به حواشی واکنشی نشان نداد، اظهار کرد: ما اگر واکنش نشان ندادیم، هزار و یک دلیل داشت و اول اینکه باید آرامش تیم حفظ می‌شد و دوم اینکه حق با داماش بود و داشت حق گیلانی‌ها خورده می‌شد. هواداران پرسپولیس ۱۰۰ در صد ورزشگاه را پر کردند و مدیرعامل تیم نمی‌توانست واکنشی نشان می‌داد. باید مسببین اتفاق دیشب عذر خواهی کنند. فتاحی باید عذر خواهی کند و مگر ایشان به کجا وصل است که با همه بد صحبت می‌کند. با مسئولان، باشگاه ها، خبرنگار، مجری، بازیکن، و ...

حبیب زاده درباره اینکه آیا به باشگاه بازخواهد گشت یا خیر، اظهار کرد: من تابع نظر باشگاه هستم، اما دوست ندارم استعفایم را پس بگیرم و دلایلی برای عرب آوردم که چرا بر نمی‌گردم. استعفای عرب هم بهترین کار ممکن است و اگر استعفا بدهد بهتر است. شرایط خوب نیست که اعضای هیئت مدیر بخواهند برای مدیر عاملی دعوا کنند. اینجا برای فرار از آن دعوا است و هیچ منبع درآمدی ندارید و کار سخت است. بودجه یک سال ۶۰ میلیارد تومان است، اما این برای ۱۰ تا بازی است و پرسپولیس ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد و ما می‌توانستیم انجام بدهیم، اما منع قانونی داشت، زیرا ما نمی‌توانیم از نرم افزار‌های درآمد زا استفاده کنیم.

مشاور سابق مدیرعامل پرسپولیس در پایان و در خصوص جذب مظاهری و حسینی گفت: ما روی احتمالات نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم و بیرانوند در تیم و هنوز نرفته است. در مورد مظاهری بحثی نیست و امیدوارم پرسپولیس به قهرمانی آسیا هم برسد.


بیشتر بخوانید:

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید

حضور پدیده در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

پرسپولیس تهران ۱ - داماش گیلانیان صفر/ قهرمانی شاگردان برانکو در جنجالی‌ترین فینال جام + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات سهند حبیب زاده درباره اتقاقات باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار