چهارمین جلسه پیگیری مسائل و مشکلات زیر ساخت‌های ارتباطی شهرستان مهاباد با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

برگزاری چهارمین جلسه پیگیری مشکلات ارتباطی شهرستان مهابادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، چهارمین جلسه پیگیری مسائل و مشکلات زیر ساخت‌های ارتباطی شهرستان مهاباد و روستا‌های حومه با حضور فرماندار، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ونمایندگان اپراتور‌های همراه اول، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان مهاباد برگزار شد.

محمود زاده نماینده شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از ۲۱ روستای شهرستان مهاباد برای ارتقائ کیفیت اینترنت، توسعه شاخص‌های کمی و کیفی آن و واگذاری آی تی ام به ۵ روستا از مهمترین مصوبات این نشست بود.

جلیل نژاد مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ روستا در سطح آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات متصل افزود: دو هزار و ۲۴۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجانغربی از خدمات اینترنتی برخوردار هستند که از این تعداد تاکنون ۶۰۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

جلیلی نژاد اضافه کرد: دربحث برگردان آذربایجانغربی نخستین استانی بود که بزرگترین برگردان سایت‌های GMS روستایی را انجام و سپس ارتقاء داد.

انتهای پیام/ه

رفع مشکل اینرنت روستا‌های مهاباد در آینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.