عضو کمیسیون برنامه و بودجه از برگزاری جلسه‌ای با محوریت تخصیص ۱۴ میلیارد دلار به کالا‌های اساسی در کمیسیون متبوعش خبرداد.

نحوه تخصیص کالاهایاساسی هفته آینده درمجلس بررسی می‌شودحسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به غیبت وزرای اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی در جلسه این کمیسیون که به موضوع اختصاص ۱۴ میلیارد دلار به کالا‌های اساسی اختصاص داشت، اظهار کرد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیسیون برنامه و بودجه با محوریت نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار به کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم تشکیل خواهد شد.

وی افزود: نظر اعضای کمیسیون این بود که دیگر جلسه‌ای با این موضوع برگزار نشود، اما پیروی تذکر بنده به آقای لاریجانی و ماموریت رئیس مجلس به آقای تاجگردون قرار شد که دوباره این موضوع در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است؛ کمیسیون برنامه و بودجه جلسه‌ای را برای نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالا‌های اساسی برگزار کرد. مطابق دعوت از پیش تعیین‌شده وزرای اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی قرار بود در جلسه حضور یابند، اما هیچ کدام از وزرا در جلسه حضور نیافتند، لذا رییس مجلس شورای اسلامی پیرو تذکر نماینده مردم شاهین‌شهر دراین باره گفت زمانی که کمیسیون از وزرا برای حضور در جلسات دعوت می‌کنند وزرا موظف هستند تا در جلسات حضور یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
پیگیری کنید که کجا صرف شده
آخرین اخبار