مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار ۱۴ اکیپ راهداری در جاده‌های این استان به مناسبت ارائه خدمات به مسافران و رانندگان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از محور اردبیل- نمین گفت: با توجه به پیش بینی افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی، اکیپ‌های راهداری در محور‌ها به ویژه نقاط حادثه خیز مستقر شده اند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ مجتمع رفاهی بین راهی در جاده‌های استان، افزود: علاوه بر این وضعیت محور‌های مواصلاتی با کمک ۶۴ دوربین تردد شمار، ۳۹ دوربین نظارت تصویری و ۱۴ دوربین ثبت تخلف آنلاین و پلاک خوان رصد خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان آرام و روان است، تصریح کرد: در هفته‌های اخیر با هدف بهبود ایمنی محورها، نصب علائم و تابلو‌های اطلاع رسانی، آشکارسازی سرعت گیر‌ها در تمامی محور‌های اصلی و فرعی، خط کشی به میزان ۳۰۰ کیلومتر و لکه گیری و آسفالت ریزی انجام شده است.

رحمتی همچنین به اعمال محدودیت‌های ترافیک خودرو‌های سنگین با هدف ارتقا ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت: این ممنوعیت از ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۲۴ شب روز دوشنبه و از ۸ صبح لغایت ۲۴ شب روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و جمعه، جهت تردد انواع کامیون و تریلی به استتثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اردبیل- آستارا و بالعکس اعمال خواهد بود

وی افزود: مسافران و رانندگان می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت محور‌های مواصلاتی با سامانه ۱۴۱ ومرکز مدیریت راه‌های استان به شماره ۰۴۵۳۳۷۴۵۹۰۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۱۲ مجتمع رفاهی بین راهی در جاده‌های اردبیل

برچسب ها: راهداری ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.