همسر آنتونیو ریس ملی‌پوش سابق اسپانیا ویدئویی از آخرین دیدار این فوتبالیست با فرزندانش قبل از مرگ منتشر کرد.

خداحافظی همسر ملی پوش تازه درگذشته در اینستاگرام+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو روز گذشته مرگ خوزه آنتونیو ریس ملی‌پوش سابق اسپانیا و بازیکن تیم رئال مادرید فوتبال‌دوستان را عزادار کرد. او در یک سانحه تصادف به زندگی ۳۵ ساله خود پایان داد.

همسرش نوئل لوپز که همچنان از مرگ غیرمنتظره «ریس» در شوک است، ویدئویی از آخرین بازی این بازیکن با فرزندانش در اینستاگرام منتشر کرد و در پستی با او برای همیشه خداحافظی کرد.


گفتنی است؛ ریس فصل گذشته در تیم اکسترمادورا مشغول فعالیت بود. ریس، جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه سویاست و با ۱۶ سال سن برای این تیم به میدان رفت. او فصل ۰۴-۲۰۰۳ به آرسنال پیوست و در مدت زمان حضورش در این باشگاه، فاتح لیگ برتر، سوپرکاپ و جام حذفی انگلیس شد. ریس اولین بازیکن اسپانیایی است که قهرمان لیگ برتر شده است. او ژانویه ۲۰۰۷ به صورت قرضی به رئال پیوست و با این تیم قهرمان لالیگا شد و فصل بعد به اتلتیکو مادرید پیوست. بنفیکا، سویا، اسپانیول، کوردوبا، ژیانژینگ و اکسترمادورا تیم‌های بعدی او بودند، جایی که موفق شد این تیم را از سقوط به دسته سوم فوتبال اسپانیا نجات دهد.

همسر ریس در اینستاگرام نوشت:

«عشق همیشگی من، نمی‌توانم این درد را تحمل کنم. آن چیزی که اتفاق افتاده است من را از همه زندگیم دور کرد. من باید با تو خداحافظی کنم، اما قدرتش را ندارم. بزودی همه چیز را به تو خواهم گفت، چون ما برای همیشه با هم خواهیم بود و خانواده خواهیم ماند. به من کمک کن تا دخترانمان را با هم بزرگ کنیم. در چشمان دخترانم، نگاه تو را می‌بینم و لبخند تو را حس می‌کنم. همیشه دوستت دارم.»

انتهای پیام/

مرگ فوتبالیست اسپانیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار