کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده رگباری برای عصر امروز و فردا در استان به ویژه نواحی شمالی و غربی پیش بینی شده است.

پیش بینی بارش های پراکنده باران در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده رگباری برای عصر امروز و فردا در استان به ویژه نواحی شمالی و غربی پیش بینی شده و در این مدت وزش باد به نسبت شدید در برخی مناطق رخ خواهد داد.
 
وی ادامه داد: روند تدریجی افزایش دما که از یکشنبه در استان آغاز شده، تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش داشته و تا پایان هفته جاری به ۳۴ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده افزود: از شب گذشته تاکنون در کلات و مشهد بارش‌های رگباری باران گزارش شده که بیشتر آن مربوط به کلات با حدود ۲ میلیمتر است.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

روند تدریجی افزایشی دما در خراسان رضوی

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.