کارشناس والیبال گفت: تیم ملی والیبال کشور ما با عملکرد خوبش در هفته اول لیگ ملت‌ها نشان داد که تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

جبار قوچان نژاد کارشناس والیبال در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با هفته دوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: در هفته دوم لیگ ملت‌ها ملی پوشان ما باید به مصاف ژاپن، آرژانتین و برزیل بروند. ژاپن مانند چین یک تیم سرعتی با عملکرد خوب است، اما ظرفیت و پتانسیل والیبال این کشور از ایران به نسبت پائین‌تر است، شکست دادن این تیم برای ملی پوشان ما چندان کار سخت و خطرناکی نیست، اما نباید مغرور شویم.

قوچان نژاد: ملی پوشانمان نشان دادند تیم دست و پابسته‌ای نیستیم

او تصریح کرد: هر چند برزیل و آرژانتین تیم‌های خوبی هستند، اما تیم ما هم بازیکنان توانمند زیادی دارد و ما مقابل این تیم‌ها دست و پا بسته یا ضعیف نیستیم و با سرویس‌های خوب قدرتی و پرشی و همچنین دفاع روی تور می‌توانیم بازی منسجمی را با تمرکز بالا از خودمان مقابل این حریفان ارائه دهیم تا در بازی‌های داخلی ایران در هفته سوم و چهارم، والیبالیست هایمان ذخیره روانی خوبی داشته باشند.

قوچان نژاد افزود: ۲ هفته میزبانی در اردبیل و ارومیه کمک شایانی به تیم ما در لیگ ملت‌ها می‌کند، ما شروع خیلی خوبی در این مسابقه داشتیم و اکنون با شرایط مناسب به دست آمده جلوی تماشاگرانمان می‌توانیم برای اولین بار درخشان‌ترین نتیجه را از این مسابقات کسب کنیم.

هر چه تیم موفق‌تر باشد بازیکنان بیشتر به چشم می‌آیند

کارشناس والیبال در ادامه اظهار داشت: بازی‌های لیگ ملت‌ها کمک زیادی برای بازیکنان ما است که دیده شوند و به عنوان لژیونر در تیم‌های خارجی و لیگ‌های مختلف بازی کنند، بازیکنانی هم که در سال گذشته در لیگ‌های مختلف خارجی بازی می‌کردند بدن‌های آماده و شرایط مناسبی دارند و با این پختگی خاصی که به دست آورده اند به تیم ملی کمک وافری می‌کنند. تیم ملی هر چه موفق‌تر باشد بازیکنانمان بیشتر به چشم می‌آیند و انگیزه زیادی هم برای جوان‌تر‌ها ایجاد می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ایران ۳ - ایتالیا ۱ / شروع فوق العاده شاگردان کولاکوویچ با طلسم شکنی در نخستین بازی

ایران ۳ - چین ۰ / بلندقامتان ایران با اقتدار دیوار چین را فرو ریختند / عزم جدی برای صدرنشینی

ایران - آلمان/ مصاف سروقامتان ایران و ژرمن‌ها در سرزمین اژد‌ها

ایران ۳ - آلمان ۰ / زور ژرمن‌ها هم به شاگردان کولاکوویچ نرسید


انتهای پیام/

اظهارات جبار قوچان نژاد در ارتباط با هفته دوم لیگ ملت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار