مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در راستای تبدیل شدن امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، نماز عید سعید فطر در بیش از ۳۲ بقعه و امامزاده شاخص این استان اقامه می‌شود.

اقامه نماز عید فطر در ۳۲ امامزاده زنجانحجت‌الاسلام جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به اهمیت نماز عید سعید فطر به عنوان شکرانه یک ماه عبودیت و بندگی اشاره کرد و افزود: با آماده سازی اماکن متبرکه، نماز عید سعید فطر در محل آستان امامزادگان شاخص استان  زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه ۳۲ امامزاده شاخص میزبان نمازگزاران عید فطر خواهند بود تصریح کرد: همچنین نماز عید فطر در بیش از ۱۰۰۰ مسجد استان نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال برنامه‌های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت جوار امامزادگان اجرا شد که برگزاری مراسم جمع‌خوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم، برپایی خیمه‌های معرفت، مراسم افطار الصائمین و برپایی مراسم با شکوه لیالی قدر از جمله برنامه‌های این طرح سازمانی بود.

حجت‌الاسلام جنتی  با اشاره به  برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)  در این استان  افزود: این مراسم در ۶ بقعه متبرکه  در سطح استان  زنجان برگزار می‌شود .
 
انتهای پیام/ن
 

اقامه نماز عید فطر درامامزادگان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.