رییس پلیس فتا استان در خصوص کلاهبرداری ها به بهانه پرداخت فطریه و کفاره در استان هشدار داد.

محمد پور رییس پلیس فتا استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اینکه در سال های گذشته متاسفانه شاهد کلاهبرداری هایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بودیم گفت: توصیه می کنیم اگر قرار است مبلغی بابت فطریه و کفاره به حسابی واریز بشه به هیچ وجه به حساب افراد شخصی واریز هم استانی های عزیز واریز نکنند.

وی با بیان اینکه قطعا اگر قراراست پرداخت فطریه و کفاره صورت بگیرد به حساب های سازمان و ارگان و موسسات دولتی پرداخت شود.اظهاکرد: مطلب دیگر که در فضای سایبری در این روزها به چشم افراد در فضای مجازی خواهد بحث تبلیغات گسترده سایت های اینترنتی در این خصوص خواهد بود و توصیه ما این است که گول این سایت ها را هم استانی ها نخورند.

سرهنگ محمد پور ادامه داد : در کنار بحث واریز های کفاره به حساب های نامعتبر امکان دارد که این حساب جعلی باشد و تمام حساب شخص واریز کننده خالی شود و اطلاعات بانکی هم استانی به سرقت برود.

رییس پلیس فتا استان در پایان از همه مردم درخواست کرد اگر به مورد مشکوکی برخورد کردند حتما به سایت پلیس فتا مراجعه و در بخش ارتباطات مردمی اینگونه موارد را گزارش دهند.

انتهای پیام /ط ا

توصیه پلیس فتا را جدی بگیرید

برچسب ها: پلیس فتا ، فطریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.