دبیر جامعه اسلامی مهندسین خوزستان گفت: دشمن روی جوانان ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده است و اقدامات لازم برای انتقال ندادن صحیح تجارب از نسل اول انقلاب برای گام دوم انقلاب صورت داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محمدجعفر فلسفی، دبیر جامعه اسلامی مهندسین خوزستان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای انتقال ندادن صحیح تجارب از نسل اول انقلاب برای گام دوم انقلاب صورت گرفته و دشمن به دنبال این است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب جای کار دارد و دریایی از حرف و نکته است و خطاب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به جوانان است و جوانان نسبت به گذشته درست شناخت پیدا کنند که این شناخت یا از طریق کسب تجربه توسط خودشان است یا اینکه از تجارب دیگران بهره‌مند شوند.

فلسفی در خصوص بیانیه گام دوم بیان داشت: باید فهم درستی از بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم چرا که در بیانیه گام دوم انقلاب محور‌های بسیاری مورد توجه قرار گرفته که باید توسط نخبگان و صاحب‌نظران مورد توجه قرار گیرد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین خوزستان تصریح کرد: بخش‌های بسیاری در راستای گام دوم انقلاب آماده به‌کار هستند و در این راستا نیازمند دولتی هستیم که بتوان حرکت کرد و در غیر این صورت برای انقلاب اسلامی خطرناک است.

انتهای پیام/م

توجه به بیانیه گام دوم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.