معاون وزیر ورزش و جوانان به منظور بررسی وقایع فینال جام حذفی کشور به اهواز سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، امروز برای بررسی اتفاقات رخ داده در فینال جام حذفیامروز برای بررسی اتفاقات رخ داده در فینال جام حذفی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال،  به اهواز سفر می‌کنند.

با دستور وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی و تورک در صدر هیأتی از وزارت ورزش، حراست این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال، در نشستی که با حضور عوامل برگزاری این مسابقه برگزار خواهد شد، به بررسی ابعاد مختلف و دیگر زوایای اتفاقات رخ داده در فینال جام حذفی می‌پردازد.

سعید فتاحی مسئول برکنار شده کمیته مسابقات سازمان لیگ، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال از جمله افرادی هستند که مسئولیت اتفاقات مسابقه فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس تهران و داماش گیلان در اهواز متوجه وی است.

گفتنی است: دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور، شب گذشته به دلیل بی نظمی در کنار اتفاقات، حواشی و درگیری‌های بسیار با ۱۴۰ دقیقه تأخیر برگزار که منجر به پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو و قهرمانی پرسپولیس در این آوردگاه شد.

انتهای پیام/م

داور زنی امروز به اهواز می آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.