رئيس سازمان ليگ بوكس گفت: در هفته دوم از مسابقات ليگ برتر بوكس شاهد درخشش تيم شهرداري زنجان بوديم خوشبختانه اين تيم جوان موفق شد با وجود بافت مقابل تيم ايران خودرو حريف با تجربه و حرفه اي خود عملكرد قابل قبول ومناسبي را ارائه دهند كه اين مسئله نويد آينده درخشان براي ورزش بوكس را مي دهد.

غلامحسين دلشاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت: دومين هفته از مسابقات رفت ليگ برتر بوكس به ميزباني تيم ايران خودر در سالن شهيد همت شيرودي برگزار شد كه شاهد بازي هاي خوبي از دو تيم شهرداري زنجان و ايران خودرو بوديم.

وي در ادامه افزود: با اينكه هر دو تيم حاضر در مسابقات اولين حضور خود را در ليگ تجربه مي كردند اما مبارزات خوبي را از خود بر روي زينگ مسابقات به نمايش گذاشتند و تيم شهرداري زنجان شگفتي در اين دور از رقابت ها بود.

دلشاد در ادامه افزود: با وجود اينكه تيم ايران خودرو از مشت زنان تيم ملي و با تجربه اي در تيم خود بهره مي برد اما بازي خوبي از خود به نمايش نگذاشتند و با امتيازات بسيار نزديك بوكسورهاي جواد گمنام زنجاني را مغلوب كردند و ايران خودرو با امتياز 4-6 توانست پيروز هفته دوم ليگ شود.

دلشاد اظهار داشت: از سوي كادر فني و مسئولين فدراسيون بوكس دو مشت زن در تيم شهرداري زنجان براي حضور در اردوي تيم ملي بوكس كشورمان دعوت شدند تا در تمرينات تيم ملي در كنار ديگر نفرات به تمرين بپردازند.

وي در ادامه افزود: قاسم جعفري در وزن 52 كيلوگرم و روح الله اوجاقلو در وزن 56 كيلوگرم نفراتي از شهرداري زنجان هستند كه به خوبي در رينگ مسابقات مبارزه كردند و از سوي نهردوي سرمربي تيم و مقصودي نائب رئيس فدارسيون براي ملي پوش شدن دعوت شدند.

دلشاد در خصوص دو تيم شهرداري زنجان و ايران خودرو بيان داشت: شهرداري زنجان از مديريت سرپرستي خوبي برخودار بود و با يك نظم خاصي در مسابقات ليگ حاضر شده بودند همچنين تيم ايران خودرو نيز عملكرد مناسبي ارائه داد اين تيم از لحاظ مديريتي و سرپرستي دچار ضعف بود و بايد تيم ايران خودرو در بازي هاي بعدي خود اين ضعف مديريتي را تقويت كند.

* ملي پوشان در مقابل بوكسورهاي جوان حرفي براي گفتن نداشتن

رئيس سازمان ليگ اظهار داشت: متاسفانه دراين دوره از مسابقات ليگ شاهد عملكرد ضعيف برخي از ملي پوشان و با تجربه بوديم و كادر فني انتظار چنين عملكردي را از بوكسور ما ندارند كه در مقابل مشت زنان جوان و گمنام ساير شهرستانهاي چنين مبارزاتي را از خود نشان دهند.

وي در خصوص ميزباني تيم ايران خودرو بيان داشت: خوشبختانه تيم ايران خودرو شرايط را به گونه اي تحت كنترل خود داشت كه هيچ گونه حاشيه اي خاصي در روند مسابقات بوجود نيامد و تمامي رقابت ها در جوي آرام و بدون تشنج برگزار شد و با وجود اينكه هيچ گونه اطلاع رساني در خصوص برگزاري مسابقات نشده بود حضور تماشاچيان و علاقه مندان به اين رشته رزمي در سالن مسابقات قابل توجه بود.

دلشاد در ادامه اظهار داشت: حضور ميرفخرايي رئيس كميته داوران بوكس در هئيت ژوري سبب ارتقا سطح فني داوران نشده است و خوشبختانه سري از رقابت ها شاهد عملكرد مناسب و منطقي از سوي داوران بوديم.

* با داوران خاطي برخورد خواهيم كرد

رئيس سازمان ليگ اظهار داشت: متاسفانه هفته گذشته ليگ شاهد حاشيه اي در مسابقات بوديم كه از سوي مربي يكي از تيم ها در اعتراض به نحوه داوري در 2 وزن 75 و 91+ كيلوگرم ايجاد شد.

بهمن منظور ترتيبي داديم تا فيلم مسابقات گذشته را مورد بازبيني قرار دهيم و به اعتراض مربي تيم اتحاد از سيستان وبلوچستان رسيدگي كنيم و اگر در اين ميان داوري در قضاوت خود اشتباه كرده باشد به طور قطع توبيخ خواهد شد.

وي در پايان بيان داشت: در هفته سوم از رقابت هاي ليگ بوكس به كرمانشاه سفر خواهيم كرد تا شاهد رقابت ها دو تيم پيوند ساپكو و جهان فولاد غرب كرمانشاه باشيم و اميدواريم نظاره گر مسابقات خوبي از اين دو تيم باشيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار