فخری گفت: نیروهای هلال احمر مانند سربازان آماده در ارتش بوده و عملکرد خوب آنها در حوادثی مانند سیل اخیر در استان دیده شده است.

نیروهای هلال احمر مانند سربازان آماده در ارتش هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آیین تودیع و معارفه رییس جدید جمعیت هلال احمر استان با قدردانی از زحمات هلال احمر در خدمت رسانی به مردم گفت : رفع مشکلات مردم توسط شما نشان از توجه ویژه خداوند به شما است .

وی با بیان اصول هفت گانه تشکیل هلال احمر تصریح کرد: نیروهای هلال احمر مانند سربازان آماده در ارتش بوده و عملکرد خوب آنها در حوادثی مانند سیل اخیر در استان دیده شده است . 

معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: لباس مقدسی که به تن امدادگران هلال احمر است، بسیار شایسته است و باید به این موضوع افتخار کرد.

فخری هم چنین گفت: انبارهای هلال احمر تجهیز و تکمیل و آماده شوند و امکانات مورد نیاز تامین شده و در صورت وجود ماشین آلات فرسوده، نسبت به نوسازی آن اقدام‌ شود.

در این مراسم از زحمات ۶ ساله شکراللهی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمراستان تقدیر و مظفر محمدخانی به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر استان سمنان معرفی شد.

انتها پیام / گ 

آیین تودیع و معارفه رییس جدید جمعیت هلال احمر استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.