فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران بیش از ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

کشف ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور فامنین به تهران به یک کامیون مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن ۱۶ هزار و ۹۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد: در مأموریتی دیگر مقدار ۴۶۰ لیتر گازوئیل که در گالن‌های ۲۰ لیتری و در یک کامیون جاساز شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: خودرو‌های متهمان توقیف و ۲ نفر متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کامرانی صالح گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور فامنین به ساوه رخ داد که به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که در این حادثه متأسفانه راکب موتورسیکلت که مردی ۶۰ ساله بوده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: در حادثه‌ای دیگر در محور قدیم فامنین به ساوه متأسفانه دو دستگاه خودروی کامیون با هم برخورد که در این حادثه نیز راننده یکی از خودرو‌ها جان باخت.

انتهای پیام/ب

۱۷ کیلو گرم سوخت قاچاق در شهرستان فامنین کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.