اولین تجربه بازار ایران با آپشن کروز کنترل راداری (هوشمند) واقعی با این نسل از مرسدس‌ بنز E کلاس ثبت شد که همین موضوع، به بالارفتن هرچه بیشتر قیمتش، دامن زد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از سال ۲۰۰۹-۲۰۱۰ عرضه مرسدس‌بنز E کلاس در ایران بنا به دلایلی متوقف شد. برخی این اتفاق را به دلیل حضور سری W۲۱۱ (نسل چهارم E کلاس) در ناوگان پلیس می‌دانستند؛ دلیلی که البته هیچ‌گاه رسماً تأیید نشد.

بنز کلاس E کوپه

هرچه بود، نسل جدید این خودرو با یکی دو سال تأخیر و اواخر ۱۳۹۰ شمسی به ایران آمد. خودرویی که زبان طراحی کلاسیک این کلاس از بنز‌ها را به‌کلی دستخوش تغییر داده بود؛ یعنی جایگزینی چراغ‌های دوبل مربعی به جای نمونه سنتی دایره‌ای.

بنز کلاس E کوپه

مدل‌های E۲۰۰ این نسل با اقبال گسترده‌ای روبه‌رو شدند. البته نسخه‌های قوی‌تر شامل E۳۰۰ و نمونه عالی E۳۵۰ با پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر V شکل که جای خود را داشتند.

بنز کلاس E کوپه

اولین تجربه بازار ایران با آپشن کروز کنترل راداری (هوشمند) واقعی با این نسل از مرسدس‌بنز E کلاس ثبت شد که همین موضوع، به بالارفتن هرچه بیشتر قیمتش، دامن زد.

بنز کلاس E کوپه

تا اواخر سال ۲۰۱۳ (اجرای فاز اول ممنوعیت واردات خودرو) این مرسدس ایام خوبی را در ایران پشت سر می‌گذاشت.

بنز کلاس E کوپه

بنز کلاس E کوپه

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار