کارشناس داوری فوتبال ایران تایید کرد که بازی پرسپولیس و داماش باید لغو شود.

ترکی: بازی پرسپولیس - داماش باید لغو شود/ هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را ببنید، ۱۰ درصد از آن فوتبال بیرون نمی‌آیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن ترکی، کارشناس داوری فوتبال ایران درباره اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان بیان کرد: این موضوع جای تأسف دارد، اگر ذره‌ای برای تیم داماش احترام می‌گذاشتند این اتفاقات پیش نمی‌آمد. جلسه قبل از بازی را برای همین چیز‌ها گذاشته‌اند و در آن تمام صحبت‌ها در خصوص مسائل این چنینی انجام شود. فکر می‌کنم نزدیک به ۱۵ الی ۲۰ نفر از فدراسیون فوتبال به اهواز رفته‌اند، اما نمی‌دانیم آنجا چه کار می‌کردند و فقط کت و شلوار را گرفته اند.

او افزود: از فدراسیون فوتبال نفرات زیادی را می‌برند تا فقط مدال را داخل سینی بگذارند و روی سکو ببرند. این افراد از صبح کجا بودند و اگر نیروی انتظامی نتوانسته هواداران را کنترل کند باید این موضوع بررسی شود. باید بررسی کنند چه کسانی کوتاهی کرده‌اند. من معتقدم در نهایت همه این بی‌نظمی‌ها به فدراسیون فوتبال باز می‌گردد و این اتفاقات سوء مدیریت است. آقایان رفته اند که فقط جشنی برگزار کنند و گفته‌اند پیک‌نیک است می‌رویم و می‌آییم. من حق را به باشگاه داماش می‌دهم.

ترکی ادامه داد: در قوانین هم مهمترین مسئله حفظ امنیت زمین و سکو‌ها است. این موضوع به چارچوب زمین هم مربوط نمی‌شود و از داوران می‌خواهند اگر تنش روی سکو‌ها هم بود، بازی را لغو کند. به نظرم این مسابقه شرایط انجام را نداشت و ما دیدیم که ۲ بار بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند، اما هر بار بازی به دلایلی آغاز نشد. فکر می‌کنم برای بار سوم دیگر نباید این اتفاق بیفتد و بازی باید لغو شود. وقتی سیاسیون در فوتبال دخالت می‌کنند، همین می‌شود.

کارشناس داوری فوتبال ایران در پایان گفت: نماینده مجلس هزار و یک کار دارد، اما درباره فوتبال هم حرف می‌زند. ۶ ماه تا یک سال تا انتخابات مجلس باقی مانده است و نماینده به همین خاطر در فوتبال ورود می‌کند و نتیجه آن این می‌شود. اگر ما درست برخورد می‌کردیم الان مدیرعامل یک تیم نمی‌گفت ما بازی نمی‌کنیم. همه چیز برای هوادار است، فیفا هم فوتبال را برای هواداران برگزار می‌کند و تمام این اتفاقات به خاطر سوء مدیریت فوتبال است. اگر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را ببنید، ۱۰ درصد از آن فوتبال بیرون نمی‌آید. ما در هیئت رئیسه فقط اصفهانیان و ممبینی را به عنوان افراد فوتبالی داریم که آن‌ها هم زیاد در امور دخالت داده نمی‌شوند، زیرا سیاسی نیستند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/

اظهارات ترکی درباره ماجرای دیدار پرسپولیس و داماش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار