مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:معلولان جانبازان و سالمندان شهروندان همین شهر و دیار هستند و آنها نیز مثل دیگر افراد جامعه حقوقی دارند که باید رعایت شود.

معلولان جانبازان  مانند دیگر افراد جامعه حقوقی دارند که باید رعایت شودبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی و دبیر ستاد مناسب سازی استان کرمانشاه با اشاره به حقوق شهروندی افراد جامعه، گفت:معلولان جانبازان و سالمندان شهروندان همین شهر و دیار هستند و آنها نیز مثل دیگر افراد جامعه حقوقی دارند که باید رعایت شود پس همه با هم کمک کنیم تا شرایط زندگی برای این عزیزان فراهم شود.


وی افزود: یکی از نیازهای اساسی معلولان تردد بدون مانع در اماکن و فضاهای عمومی برای انجام کارهای روزمره زندگی است و براساس قانون وظیفه همه دستگاهای اجرای فراهم کردن زمینه تردد آسان و بدون مانع است.


مدیرکل بهزیستی استان از تشکیل بانک اطلاعات جامع از اماکن مناسب سازی شده در سطح استان خبر داد و گفت: این بانک که متشکل از بوستانها،هتل ها، رستورانها، اماکن تاریخی ،مذهبی و غیره است بزودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.


 رضوان مدنی با اشاره به رتبه برتر دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان کرمانشاه در بین دبیرخانه های کشور افزود :برای رسیدن به اهداف دبیرخانه و اجرایی شدن مصوبات ضروریست حتما ادارات عضو در سطح بالاترین مقام اجرای در جلسات شرکت کند تا قدرت اجرای مصوبات را داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

 

یکی از نیازهای اساسی معلولان تردد بدون مانع در اماکن و فضاهای عمومی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.