مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه دوازدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف میلیاردی اموال مسروقه از یک انبار ضایعاتی در چالوس

سیدعبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی طرح مقابله و پیشگیری از سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به کشف ۲۰۰ کیلو گرم سیم و کابل برق، ۷۰۰ کیلوگرم تجهیزات ساختمانی و قطعات آلومینیومی، ۸ عدد باطری خودرو و مقادیر قابل توجهی ظروف خانگی سرقتی در بازرسی از یکی از انبار‌های جمع آوری ضایعات در این شهرستان شدند.

سرهنگ منتظری ارزش اموال کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پس از هاهنگی‌های قضائی محل مورد نظر پلمب و متصدی این واحد صنفی دستگیر شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: به منظور برقراری امنیت، آسایش و آرامش شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای و کشف ۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی از بازدید و ساماندهی صنوف این شهرستان با اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این طرح از ۱۸ واحد صنفی بازدید شد که به ۵ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۲ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن ضوابط قانونی و صنفی پلمپ شدند.

وی با اشاره توقیف ۳۱ خودرو و ۳ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح افزود: شناسایی و دستگیری ۱۴ نفر از افراد تحت تعقیب مراجع قضائی از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

کشف ۵ کیلو گرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در جویبار

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع انواع مواد مخدر در سطح شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در حین توزیع مواد مخدر با یک خودروی پراید دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم ۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

کشف ۹ کیلوگرم تریاک در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانهده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ سوداگر مرگ در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی پراید دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۱۰ کیلو و ۷۹۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در فریدونکنار

سرهنگ غلامحسین رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فریدونکنار به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ به و پاکسازی مناطق آلوده به اجرا درآمد، ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ رمضان نژاد گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آنان در مجموع ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستگیری ۲ سارق کابل برق در سوادکوه شمالی

شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی سرقت کابل برق از شبکه‌های توزیع در سطح این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعلاتی موفق به شناسایی ۲ سار سیم برق در این شهرستان شدند.

سرهنگ دمسازگفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را در حال سرقت سیم برق در یکی از مناطق حاشیه این شهرستان دستگیر کنند.

وی از کشف ۲۰۰ کیلو گرم سیم برق و تجهیزات سرقت از متهمان خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعترف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.