سرمست گفت:ارتباط مناسبی بین حوزه و دانشگاه در این استان وجود دارد که نمود عملی آن در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به چشم می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛بهرام سرمست استاندار قم در نشست با مدیران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، با بیان لزوم کاهش فاصله بین مراکز اجرایی و مراکز آموزشی حوزوی و دانشگاهی،گفت: مدیران نباید خود را بی نیاز از مباحث علمی و کارشناسی بدانند و در ارائه طرح‌های توسعه محور و کلان استان به توجیه علمی و پشتوانه مطالعاتی توجه داشته باشند.

استاندار قم همچنین با اشاره به برنامه ریزی برگزاری انتخابات سال جاری مطابق قانون و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در استان، بر مشارکت نهاد‌های علمی و پژوهشی جهت تدوین برنامه و راهکار‌های افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

وی به جایگاه ویژه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه استان قم در مباحث علمی و حوزوی اشاره کرد و افزود: مشارکت این پژوهشگاه در ارائه نسخه عملی و برنامه راهبردی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط جامعه متناسب با آموزه‌های دینی ضروری است.

سرمست با اشاره به جایگاه فقاهت و علم در قم، عنوان کرد: ارتباط مناسبی بین حوزه و دانشگاه در این استان وجود دارد که نمود عملی آن در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به چشم می‌خورد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با موافقت شورای نگهبان روز جمعه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

از ظرفیت مراکز علمی در تصمیمات اجرایی استفاده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار