مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه دیدگاه ما از ابتدا بیشتر روی بحث همگانی جودو بوده است، گفت: با حمایت بیشتر فدراسیون و با برنامه ریزی که هیئت استان انجام می دهد، این امر محقق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع سالانه هیئت جودوی استان کرمان که با حضور میر اسماعیلی رئیس فدراسیون در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار در این ماه مبارک، فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، ورود میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو را به کرمان خوش آمد گفت و افزود: بعد از برگزاری مجمع فدراسیون و انتخاب وی (میراسماعیلی) به عنوان رئیس فدراسیون، یک فعالیت جهادی صورت گرفت، به ویژه در سفر‌های استانی، سعادتی نصیب این استان هم شد که از وجود این بزرگوار بهره ببرد.

امیری خراسانی تصریح کرد: رشته‌های خاصی مانند جودو از این جهت مهمست، چون وقتی عملکرد ورزش کشورمان را از بُعد قهرمانی نگاه کنیم، در رشته‌هایی که ویژگی رزمی و انفرادی دارد الحمدلله همیشه خوب و موفق آمیز عمل کرده است.

وی به وضعیت این رشته‌ی ورزشی در استان پرداخت و یادآور شد: از این منظر، (چه در بحث جودو و چه جوجیتسو) خوشبختانه خوب عمل کرده ایم و ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران سرپرستان و ... دست به دست هم داده اند و همواره برای نام استان کرمان زحمت می‌کشند.

امیری خراسانی با ابراز رضایت از حضور میراسماعیلی در رأس فدراسیون جودو بیان داشت: از آنجایی که میراسماعیلی از جنس این رشته است و از فرش تا عرش آن را طی کرده، مطمئناً تمام مسائل جودو را درک می‌کند.

مدیرکل ورز ش و جوانان استان گفت: این اتفاق، برای همه به ویژه استان‌ها نعمتیست که امیدواریم از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنیم و بهره مناسب را ببریم.

امیری خراسانی با اشاره به حمایت این اداره کل از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی از ورود بنگاه‌های اقتصادی برای حمایت بیشتر از ورزشکاران در اُلمپیک ۲۰۲۰ خبر داد و افزود: الحمدلله این اتفاق خوب به لطف خداوند و همت و اراده‌ی فدایی استاندار کرمان رخ داد.

وی تصریح کرد: اُلمپیک ۲۰۲۰ بهانه ایست تا ما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین و اُلمپیک ۲۰۲۴ فرانسه آماده شویم.

امیری خراسانی یادآور شد: هر کسی در هر منصب و مقامی هست باید تلاشش را کند تا پرچم کرمان در همه‌ی رشته‌های ورزشی بالا باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: در رشته جودو به غیر از بحث قهرمانی در بخش بانوان، گام‌های خوبی را برداشته شده که امیدواریم در سال ۹۸ کار‌هایی بهتر با سرعت بیشتری در این حوزه‌ی به ویژه در بحث همگانی دنبال شود.

امیری خراسانی با اعلام اینکه دیدگاه ما از ابتدا بیشتر روی بحث همگانی بوده، گفت: با توجه به دیدگاه میراسماعیلی رییس فدراسیون و برنامه‌ی خوبی که وزارت دادند، این تعامل می‌تواند به وجود آید که با حمایت بیشتر فدراسیون و با برنامه ریزی که هیئت استان انجام می‌دهد، ان شاءالله شاهد برنامه‌های همگانی مناسبی برای رشته ورزشی جودو داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

مجمع سالانه هیئت جودوی استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار