مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: به هر پشتیبان که اشتغال یک نفر را فراهم کند ۲۰ میلیون تومان وام می‌دهیم.

اعطای وام ۲۰ میلیونی در ازای یک نفر اشتغالبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدامامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری جشنواره زیلو در میبد گفت: صندوق کارآفرینی امید با توجه به رسالتی که درحمایت از افراد هنرمند و جویای کار و ایجاد اشتغال دارد، درسال گذشته برای حمایت از زیلو بافان ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد.

امامی افزود: این تسهیلات درطراحی، بافت، بسته بندی و فروش و انجام کار‌های نو هزینه شده است.

وی با بیان اینکه به افرادی که در جشنواره زیلو رتبه اول تا سوم را کسب کنند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود افزود: هدف صندوق این است که ازطریق پشتیبان‌ها این تسهیلات را پرداخت کند تا بافنده‌های زیلو دررابطه با فروش دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرصندوق کارآفرینی امید گفت: به هرپشتیبانی که افراد را مشغول به کار کند هم برای خرید دستگاه و هم برای خرید مواد اولیه ۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

وی از امضای تفاهم نامه ایی با مدیرصندوق عشایری استان خبرداد و گفت: افرادی که ازما تسهیلات اشتغال روستایی دریافت می‌کنند به این صندوق معرفی شوند تا ماهی ۴۵ هزار تومان بحث بیمه این افراد هم حل شود.

امامی گفت: سال گذشته ۲۴۲ نفر که از تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید استفاده کرده بودند به صندوق عشایری استان معرفی کردیم که با ثبت نام در صندوق عشایری استان مشکل بیمه شان مرتفع شد.
انتهای پیام/ا

تسهیلات بیست میلیون تومانی در ازای هر یک نفر اشتغال اعطا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار