نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: راهبرد جبهه استکبار فشار برای تسلیم کردن ایران است.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برنامه اصلی جبهه استکبار مذاکره نیست، اظهار کرد: راهبرد جبهه استکبار فشار برای تسلیم کردن ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه برنامه جبهه استکبار تسلیم کردن انقلاب است، ادامه داد: استکبار فشار به جمهوری اسلامی را به عنوان راهبرد خود قرار داده و مذاکره را به عنوان یک راهکار و اقدام دنبال می‌کند تا به نتیجه برسد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه استکبار دنبال مذاکره و تفاهم نیست، یادآور شد: آمریکا خوی استکباری دارد و تلاش می‌کند امت‌ها را تضعیف و تحقیر کرده تا گوش به فرمان آن‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه استکبار دنبال تسلیم کردن جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: امریکایی‌ها برای راهبرد فشار بر ایران، مذاکره را مطرح کرده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه مذاکره با استکبار یعنی پذیرش ذلت حاکمیت آن‌ها و خواسته‌های دشمن است، افزود: همانطور که در ادبیات دینی ما تاکید شده است با کسی که دنبال تحمیل و سطله است، نباید مذاکره کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انسان عاقل از لانه مار دوبار گزیده نمی‌شود، یادآور شد: ما در برجام کاملا حسن نیت انجام دادیم، اما طرف‌های مقابل مذاکره را نقض و بر هم زدند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بسیار ناتوان و ضعیف هستند، ادامه داد: دشمن به خاطر ضعف و ناتوانی موضوع مذاکره را مطرح می‌کند و از انقلاب اسلامی خسته شده و توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار