اعضای شورای شهر تهران درجلسه امروز این شورا باغ بودن یا نبودن ۲پلاک ثبتی را بررسی کردند.

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن  ۲ پلاک ثبتی در پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی باغ بودن یا نبودن ۲ پلاک ثبتی را در دستور یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۷/۳۹۲/۶۱ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره مورخه ۹۷/۱۳/۱۲ درجلسه شورای شهر تهران انجام گرفت و اعضای این شورا با۱۷ رای موافق رای به باغ بودن آن دادند. لازم به ذکر است این پلاک به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در ضلع جنوبی پارک جمشیدیه در منطقه ۱ واقع شده است.

در ادامه بررسی پلاک ثبتی به شماره ۳۷۴۸/۱۲ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره۱۶۰/۸۱۸/۱۲۷۹۲م مورخه ۹۷/۱۲/۱۳درجلسه شورای شهر تهران انجام شد و اعضای شورای شهر تهران با ۱۷ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند.لازم به ذکر است این پلاک به مساحت ۱۹۲۱ متر مربع در میدان تجریش واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار