محصول جدید شرکت دایملر اتریش، هیولایی قدرتمند +تصاویر

شرکت Daimler با سابقه فعالیت بسیار طولانی در صنعت خودروسازی، به تازگی اتومبیلی با قدرتی باورنکردنی تولید کرده است.

هیولایی قدرتمند محصول جدید شرکت دایملر اتریش +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی پر سابقه دایملر که در سال‌های اخیر فعالیت کمتری داشته است و به نوعی از دیگر نام‌های بزرگ خودرو سازی جهان عقب افتاده است، خودرو جدید با ظاهری مدرن و قدرتی فوق‌العاده را معرفی کرد. این خودرو عجیب ADR 630 Shooting Grand نام دارد.


بیشتر بخوانید: کامیون الکتریکی دایملر معرفی شد+ تصاویر


شرکت Daimler Bergmeister یک شرکت اتریشی بسیار قدیم است که سابقه اولین فعالیت‌های آن به سال ۱۹۳۴ میلادی می‌رسد. هر چند این شرکت یکی از زیر موجموعه‌های مرسدس بنز آلمان محسوب می‌شود، ولی فعالیت تقریبا مستقل در اتریش دارد. با توجه به نوع ارتباط دایملر اتریش با مرسدس بنز آلمان شباهت‌های ظاهری تولیدات این دو شرکت مسئله عجیبی نیست. به عنوان مثال در خودرو ADR 630 Shooting Grand برای طراحی درب‌ها و نحوه باز شدن آن‌ها از مرسدس SLS AMG الهام گرفته شده است.

هیولایی قدرتمند محصول جدید شرکت دایملر اتریش +تصاویر

هیولایی قدرتمند محصول جدید شرکت دایملر اتریش +تصاویر

خودرو ADR 630 Shooting روی یک شاسی آلومنیومی قرار داه شده و جنس بدنه ترکیبی از آلومینیوم و فیبرکربن است. این نوع از بدنه علاقه بر کمکردن وزن خودرو، پایداتری و مقاومت آن را به طرز محسوسی افزایش داده است. چراغ‌های نسبتا کوچک، ولی پرنور در جلو و چراغ‌های ال‌ای‌دی پانورامای کشیده شده در تمامی قسمت انتهایی خودرو ظاهری مفهومی به این خودرو بخشیده است که شاید تا حد زیادی یادآور خودرو‌های استفاده شده در فیلم‌های علمی-تخیلی هالیوود باشد.

هیولایی قدرتمند محصول جدید شرکت دایملر اتریش +تصاویر

هیولایی قدرتمند محصول جدید شرکت دایملر اتریش +تصاویر

هیولایی قدرتمند محصول جدید شرکت دایملر اتریش +تصاویر

اگر از ظاهر خودرو گذر کنیم داخل ADR 630 Shooting نیز توجه شما را جلب می‌کند. برای طراحی داخلی این خودرو از چرم و چوب کاملا طبیعی استفاده شده است. اما مطمئنا مهم‌ترین شاخصه و ویژگی این خودرو که سبب سر و صدای زیادی در جهان شده، قدرت فوق‌العاده موتور آن است. جایگذاری سه موتور سه الکتریکی پیشرفته در ADR 630 Shooting سبب شده است قدرت خروجی موتور به عدد باورنکردنی ۱۱۸۲ اسب بخار برسد. گشتاور آن نیز برابر ۱۶۰۰ نیوتن بر متر است.

انتهای پیام/

دایملر اتریش خودرویی الکتریکی با قدرت شگفت انگیز تولید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۳:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
از سایپا و ایران خودرو یاد بگیرن یه خودرو بزنن که اینقدر پیشرفته باشه که تا 100 سال نیاز به معرفی خودرو جدید نداشته باشن
آخرین اخبار