به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج. ا. ایران در حاشیه روز جهانی صنعت نمایشگاهی گفت: صنعت نمایشگاهی یکی از مهمترین فاکتورها برای به عرضه گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی است و باید بر روی مسائل نمایشگاهی هم فکریهای بهتری وجود داشته باشد. در این زمینه بحث تقویم نمایشگاهی، ارتقای فعالیتها و سایتها و رساندن آنها به استانداردهای بهتر و بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار است.
معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج. ا. ایران تصریح کرد: برگزاری نمایشگاهها در سطح بینالمللی و تخصصی تر، شناخت هرچه بیشتر جامعه اقتصادی و تجاری کشور نسبت به فعالیتهای نمایشگاهی و بسیاری از موارد دیگر اتفاقات خیلی خوبی است که در سالیان گذشته شکل گرفته و امیدواریم که این موضوع بتواند در سالهای بعد با یک نگرش بهتر و خارج از فضاهای خاصی که هست دستاوردهای پراهمیتی داشته باشد.
قنبری اظهار کرد: ما درحالحاضر در فضای تحریم قرار داریم و این که صنعت نمایشگاهی توانسته تسلیم نشود و با قدرت بجنگد و بتواند صدای ایران را به دنیا برساند موفقیت محسوب میشود.
بیشتر بخوانید: صنعت نمایشگاهی ابزاری برای توسعه و مبادلات تجاری
وی ادامه داد: زمانی که ما در نمایشگاه جهانی حضور پیدا میکنیم نشاندهنده این است که ما همچنان فعال هستیم و در عرصههای اقتصادی حضور داریم. فکر میکنم جشن روز جهانی نمایشگاهها اتفاق بسیار خوبی است که باید در سالهای آینده به صورت گستردهتر برگزار شود.
انتهای پیام/