برنامه Quran Majeed - Ramadan 4.0.8، یکی از کامل‌ترین برنامه‌‌های قرآن مجید برای تلفن همراه است که با بروزرسانی اخیر برای ماه مبارک رمضان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دانلود Quran Majeed - Ramadan 4.0.8 برنامه کامل قرآن مجید برای اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهم‌ترین مزیت‌‌های تلفن هوشمند، عدم ایجاد محدودیت برروی سیستم‌ عامل آن‌ها شمرده می‌شود که تولید هرگونه برنامه‌ای را ممکن می‌سازد. هر گروه توسعه دهنده با داشتن اطلاعات کافی در زمینه برنامه نویسی و طراحی نرم‌افزاری‌های موبایل، می‌تواند برنامه مورد نظر خود را به هر نحوی که می‌خواهد تولید کند. همین ویژگی موجب شده تا گروه‌های معتقد در هر دین و آئینی به دنبال تولید برنامه‌های اختصاصی خود باشند، به این ترتیب گروه‌های مسلمان بسیار اقدام به تولید نرم‌افزارهای دینی و قرآنی برای سیستم عامل اندروید و iOS کرده‌اند و تعداد زیادی از این برنامه‌های تولیدی از کیفیت و محبوبیت بسیاری نیز برخوردار است.

نرم‌افزار Quran Majeed - Ramadan یکی از کامل‌ترین برنامه‌ها در همین زمینه است که توسط گروه توسعه دهنده Pakdata یا پاکستان دیتا ساخته و به صورت رایگان عرضه شده است. این برنامه یک قرآن کامل و جامع است که با نصب آن در هر مکان و هر زمان قابل دسترس خواهد بود. در این برنامه برای تلاوت آیات وحی، صوت قاریان مطرح جهان اسلام مانند عبد الباسط، شیخ منشاوی و سعد الغمدی قرار داده شده تا کاربران بتوانند در مواقع دلخواه ایات قرآن را با صوت زیبا هرکدام از قاریان محبوب خود گوش فرا دهند. همچنین قابلیت محاسبه زمان اذان و جهت قبله در این برنامه گنجانده شده، در بروزرسانی اخیر این نرم‌افزار نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان، محاسبه زمان افطار و سحر برای تمامی مناطق دنیا اضافه شده است.

برنامه Quran Majeed – Ramadan، علاوه بر متن عربی و انگلیسی قرآن، آیات به اکثر زبان‌های دنیا ترجمه شده است، این زبان‌ها شامل ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، کره‌ای، لهستانی، چینی، هندی، هلندی، ژاپنی، پرتغالی، روسی، ترکی و البته زبان فارسی می‌شود. همچنین قابلیت بزرگ‌نمایی آیات، پخش مجدد صوت آیه، نشانه‌گذاری و پیدا کردن رستوران‌های حلال نیز از دیگر  قابلیت‌های این برنامه است. نرم‌افزار Quran Majeed – Ramadan تا کنون بیش از یک میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده و امتیازارت بالایی را دریافت کرده است.

دانلود Quran Majeed - Ramadan 4.0.8 برنامه کامل قرآن مجید برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه  Quran Majeed - Ramadan :

  • متن کامل قرآن مجید
  • ترجمه به ده‌ها زبان مختلف دنیا از جمله فارسی
  • تفسیر قرآن
  • صوت قاریان مطرح جهان اسلام
  • گزینه‌های صوتی پیشرفته مانند تکرار پخش، کاهش یا افزایش سرعت پخش
  • قبله نما
  • محاسبه کننده زمان اذان
  • محاسبه کننده زمان افطار و سحر برای مناطق مختلف جهان
  • نشانه‌گذاری آیات
  • پیدا کردن رستوران‌های حلال
  • پیدا کردن مساجد نزدیک به کاربر
  • دارای پوسته‌های متنوع
  • بروزرسانی ویژه ماه مبارک رمضان ۲۰۱۹

برنامه Quran Majeed - Ramadan تا کنون امتیاز عالی ۴.۸ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار Quran Majeed - Ramadan:

 
دانلود Quran Majeed - Ramadan 4.0.8 برنامه کامل قرآن مجید برای اندروید دانلود Quran Majeed - Ramadan 4.0.8 برنامه کامل قرآن مجید برای اندروید دانلود Quran Majeed - Ramadan 4.0.8 برنامه کامل قرآن مجید برای اندروید
دانلود Quran Majeed - Ramadan 4.0.8 برنامه کامل قرآن مجید برای اندروید دانلود Quran Majeed - Ramadan 4.0.8 برنامه کامل قرآن مجید برای اندروید دانلود Quran Majeed - Ramadan 4.0.8 برنامه کامل قرآن مجید برای اندروید       
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس
حجم: 92 مگابايت
نسخه: 4.0.8
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید      
 
 
انتهای پیام/

دانلود برنامه Quran Majeed - Ramadan

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.