مدیر امور آبفای شهر کرمانشاه از اجرای پروژه خط جمع آوری فاضلاب شهرک چمن شهر کرمانشاه با اعتبار طرح حدود ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهدی رشیدپور مدیر امور آبفای شهر کرمانشاه گفت: با اجرای  پروژه، کار جمع آوری فاضلاب شهرک چمن که در جریان تخریب منازل کولی آباد در سال‌های قبل تخریب و متوقف شده بود، مجددا انجام و فاضلاب شهرک، به شبکه اصلی شهر هدایت شده و مانع از جمع شدن فاضلاب روباز در پشت خاکریز لاین جنوب غربی پل شهدای مدافع حرم می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه از لحاظ زیست محیطی نیز از بروز بیماری‌های ناشی از روباز بودن فاضلاب و انتشار بوی بد فاضلاب در این محله جلوگیری نموده، همچنین با توجه به ورود آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در مسیل یاد شده، از ورود سیلاب همراه با فاضلاب، به منازل شهرک جلالیه که در سال گذشته در اثر بارندگی اتفاق افتاد، پیشگیری خواهد کرد.

رشیدپور طول خط لوله این پروژه را ۸۰۰ متر در سایز ۵۰۰ میلیمتر از جنس پلی اتیلن عنوان کرد و افزود: مسیر لوله از محدوده لاین جنوب غربی پل شهدای مدافع حرم در حاشیه کمربندی غربی شروع و تا ابتدای شهرک چمن ادامه خواهد داشت.

مدیر امور آبفای شهر کرمانشاه، با اشاره به اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح حدود ۸۰۰ میلیون تومان است، گفت: با توجه به صعوبت اجرا و عمق زیاد و اینکه احتمالا در قسمتی از مسیر به سنگ برخورد شود، پیش بینی شده اجرای این خط و ساخت منهول در مدت ۴۵ روز به اتمام برسد.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای  پروژه  جمع آوری فاضلاب شهرک چمن

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.