رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: پرداخت ۲ میلیون تومان به ازای هر سکه به عنوان پاداش به مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا صحت ندارد.

رضوانی: پرداخت 2 میلیون به ازای هر سکه به مدال آوران صحت ندارد/ دخل و تصرفی در پاداش ها نداریممحسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرداخت پاداش بازی‌های آسیایی جاکارتا به صورت حواله نقدی بیان کرد: مسئولان اعلام کرده بودند که پاداش ملی پوشان مدال آور بازی‌های آسیایی جاکارتا به صورت سکه پرداخت نمی‌شود و اینکه اعلام شده است که معادل هر سکه ۲ میلیون تومان پرداخت شده است را تکذیب می‌کنم.

او تصریح کرد: مقداری از مبلغ پاداش را به حساب فدراسیون واریز کردند و قرار است بخش دیگر را نیز پرداخت کنند. همچنین امروز ساعت ۱۲ تمام فدراسیون‌هایی که قرار است به آن‌ها پاداش تعلق بگیرد در دفتر ژاله فرامرزیان حضور پیدا می‌کنند و جزئیات این موضوع توضیح داده می‌شود.

او در ادامه گفت: فدراسیون موظف است مبلغی که وزارت ورزش به طور رسمی اعلام می‌کند را به ورزشکاران مدال آور بازی‌های جاکارتا پرداخت کند و فدراسیون‌ها هیچ دخل و تصرفی در این موضوع ندارند.


بیشتر بخوانید: 

سمیع زاده: برای کسب سهمیه‌ی المپیک باید به ۱۱ مسابقه اعزام شویم

کمپ آماده‌سازی تیم ملی شنا در اردبیل آغاز شد

شانس شنا روی کاغذ به سوی توکیو 


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره پرداخت پاداش مدال آوران بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار