از هیچ دستگاه اجرایی تعلل در امر خدمت رسانی به مردم را نمی پذیریم/اولویت اصلی مسئولان استان سمنان همچنان روستای حسین آباد کالپوش استفخری گفت: آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان سمنان امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان گفت: از تلاش های سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج در امر خدمت رسانی به مردم در بحث سیلاب و بارشهای اخیر تقدیر و قدردانی میکنم.

وی افزود: مدیران استانی در بحث رسیدگی به مسائل و مشکلات وارد شده به بخش های مختلف استان بر اثر بارش ها و سیلاب به خوبی پای کار بودند.

فخری با بیان اینکه اولویت اصلی مئولان استان همچنان روستای حسین آباد کالپوش است ادامه داد: به دلیل اینکه بیشترین روستاها در شهرستان دامغان وجود دارد و مشکلات به وجود آمده برای روستاهای سرکویر دامغان، آغاز این عملیات از شهرستان دامغان انجام شده اما اولویت اصلی ما همچنان روستای کالپوش است.

تائید سازمان زمین شناسی در خصوص  نقشه کشی حسین آباد کالپوش 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تاکید کرد: با اعلام و تایید زمین شناسی، در سریع ترین زمان ممکن عملیات اجرایی ساخت واحد های مسکونی روستای حسین آباد کالپوش با اولوت اصلی، اجرا خواهد شد و اعتبارات بسیار خوبی برای این مهم در استان توسط دولت محترم در نظر گرفته شده است که از این به بعد نیاز به همکاری، تعامل و یک تلاش ویژه از سوی مدیران متولی امر در استان است تا مشکلات بوجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

وی عنوان کرد: از هیچ دستگاه اجرایی تعلل در امر خدمت رسانی به مردم را نمی پذیریم و در صورت مشاهده این امر، دستگاه خاطی به مردم معرفی می شود.

فخری گفت: خط قرمز ما خدمت به مردم است و به خصوص روستائیان عزیز که امروز دچار مشکل شده اند و تلاش می کنیم هرچه زودتر مشکلات این عزیزان با تعمیر، بهسازی و ساخت منازل مسکونی آن ها، برطرف شود زیرا  چهره نازیبایی بر اثر ریزش آوار در روستای حسین آبد بوجود آمده که بنیا مسکن نیاز است نسبت به آواربرداری به صورت ویژه اقدام کند.

وی در پایان اظهار داشت: نقشه بردای، طراحی و اقدامات لازم برای روستای حسین آباد کالپوش انجام شده و پس از تایید زمین شناسی طی یکی دو روز آینده، همین جلسه به زودی در حسین اباد کالپوش برگزار و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: استانداری ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار