مجد گفت: از ابتدای سال تا امروز میزان ۲۹ میلیارد تومان خسارت به دلیل بارندگی و جاری شدن سیلاب در شهرستان دامغان‌ خسارت وارد شده است.

خسارت ۲۹ میلیارد تومانی سیل به شهرستان دامغانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغر مجد فرماندار دامغان در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان گفت: امروز مراسم کلنگ زنی ۱۲۰۰ واحد ‌مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان در بخشداری امیرآباد در حال برگزاری است.

وی افزود: در سال گذشته بالغ بر ۳۵ روستا در دامغان از محل اعتبارات استانی و تملک شهرستانی که در اختیار بنیاد مسکن قرار دادیم، اقدامات عمرانی فراوانی در سطح روستاها به جهت برخورداری از این اعتبارات و قیر رایگان انجام شد.

مجد ادامه داد: در سال ۹۸ نیز اراده ما بر این است ازظرفیت منابع اعتباری شهرستانی، میزان عملیات عمرانی انجام شده را نسبت به سال گذشته حتی ارتقا ببخشیم. بسیاری از حوزه های آبخیزداری و سدهای شهرستان به دلیل بارندگی های انجام شده، آبگیری و پر آب شدند.

فرماندار دامغان عنوان کرد: خساراتی در بخش راه، کشاورزی، آب رسانی و منازل مسکونی بر اثر بارش ها و جاری شدن سیلاب به روستاهای این شهرستان وارد شد.۱۱۵۵ واحد مسکونی در سطح شهرستان دامغان دچار خسارت های جزئی و کلی شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا امروز میزان ۲۹ میلیارد تومان خسارت به دلیل بارندگی و جاری شدن سیلاب در شهرستان دامغان‌ خسارت وارد شده است. ابراز داشت: در حال حاضر مبلغ ۴۰ میلیون تومان تسهیلات توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای بازسازی منازل مسکونی تخریب شده پرداخت می شود.

انتهای پیام / گ 

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.