شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۲۱۵۶.۴۹ واحدی به پله ۲۲۴ هزار و ۵۴۴ واحدی رسید.

صعود شاخص بورس به پله 223 هزار واحدیبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۶۵.۷۶ واحدی به پله ۲۲۳ هزار و ۲۵۳ واحدی رسید.


بیشتر بخوانید: بورس در پایان معاملات به پله ۲۲۳ هزار واحدی بسنده کرد


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز وبملت، وتجارت، پارس، شسپا، مبین و وپاسار با روند صعودی و فولاد با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ۳۸.۸۷ واحدی به پله ۲ هزار و ۸۲۴ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۸۶۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۲۵ میلیون سهم طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.
 

شاخص بورس در پایان معاملات ۲۱۵۶ واحد رشد کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۲۱۵۶.۴۹ واحدی به پله ۲۲۴ هزار و ۵۴۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۱۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۶۹ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات نماد‌های وبملت، مبین، پارس، وتجارت، وبصادر، اخابر و خساپا با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۶۵.۶۸ به پله ۲ هزار و ۸۵۱ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۶ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۱۸۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار