نسخه قرمز پرچمدار جدید سامسونگ به زودی عرضه می‌شود +تصاویر

سامسونگ به زودی نسخه قرمز رنگ دو گوشی گلکسی S10 و گلکسی +S10 را عرضه می‌کند.

نسخه قرمز پرچمدار جدید سامسونگ به زودی عرضه می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در سطح جهانی گوشی گلکسی S10 و گلکسی +S10 را در ۵ رنگ مختلف، مشکی، سفید، سبز، آبی و صورتی عرضه می‌کند. اما به تازگی خبر جدیدی فاش شده است که بر اساس آن سامسونگ برای این دو گوشی خود یک رنگ دیگر نیز در نظر گرفته است که احتمالا به زودی عرضه می‌شود. این رنگ جدید که ما آن را بر روی گلکسی S10 و +S10 خواهیم دید قرمز است.

بر طبق خبری که یکی از خرده فروشان اروپایی منتشر کرده رنگ قرمز Galaxy S10 و Galaxy +S10 در دهم ژوئن در بعضی فروشگاه‌های خاص دیده خواهد شد. همچنین گفته شده است قیمت نسخه قرمز رنگ این گوشی‌های هوشمند با قیمت اصلی آن‌ها تفاوتی نخواهد داشت. البته مثل این که سامسونگ تنها نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دو مدل گوشی خود را با رنگ قرمز عرضه می‌کند و این بدان معناست که کسانی که دوست دارند نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن‌ها را خریداری کنند شانسی نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید: تصاویر نسخه قرمز رنگ گلکسی S10 فاش شد +تصاویر


نسخه قرمز پرچمدار جدید سامسونگ به زودی عرضه می‌شود +تصاویر

جای شگفتی ندارد که نسخه‌های قرمز دقیقا مشابه رنگ‌های دیگر هستند و هیچ فرقی از لحاظ طراحی خارجی و داخلی با آن‌ها ندارند. این بدان معناست که خریداران مدل قرمز همان پردازنده Exynos 9820 که به وسیله یک رم ۸ گیگابایتی همراهی می‌شود را در گوشی خود می‌یابند که مدل‌های دیگر در خود دارند. همچنین یک دوربین سه‌گانه چند منظوره نیز در پشت این دو گوشی قرار دارد.

گلکسی S10 دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی منحنی شکل AMOLED است در حالی که گوشی گلکسی +S10 دارای صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر و با اندازه ۶.۴ اینچ است. در این گوشی یک دوربین سلفی اضافه نیز وجود دارد که به کاربر کمک می‌کند تصاویر پرتره بهتری ثبت کند.

سامسونگ عموما نسخه‌های رنگی محصولاتش را چند ماه پس از عرضه اولیه، رونمایی کرده و به بازار وارد می‌کند. دلیل این کار شرکت سامسونگ جذاب ماندن محصولات جدیدش برای خریداران و افزایش فروش آن‌ها است. اما اگر شایعات درست باشد در این مورد خاص فروش این دستگاه قرمز رنگ تنها به بازار غرب اروپا و روسیه محدود می‌شود.

انتهای پیام/

نسخه قرمز رنگ گلکسی S10 و گلکسی +S10  عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ ، گلکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار