مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم این استان در نیمه نخست ماه مبارک رمضان، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به مددجویان کمک کردند.

بوشهری‌ها یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به مددجویان کمک کردندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی، امروز در نشست با خیران شهر آبپخش  بیان کرد: امسال به لطف خداوند و نگاه خیرخواهان خیرین، شاهد توجه خوبی به موضوع انفاق، نوع‌دوستی و احسان بوده ایم که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در ماه رمضان شاهد دستگیری و کمک به فقرا و نیازمندان هستیم که در سطح استان و شهر آبپخش این موضوع به خوبی دیده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: این فعالیت‌ها به صورت تهیه بسته‌های غذایی به همراه پهن کردن سفره‌های افطاری و حامی‌یابی برای فرزندان یتیم و محسنین در ماه مبارک رمضان توسط مردم نیکوکار استان در حال انجام است.

لطفی عنوان کرد: بر اساس آخرین گزارش، در نیمه نخست ماه مبارک رمضان، مردم استان بوشهر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

وی بیان کرد: این میزان کمک صرفا شامل بسته‌های غذایی و سفره‌های افطاری است که در نیمه نخست ماه رمضان توسط خیران استان به مجموعه خانوار‌های تحت‌حمایت این نهاد اهداء شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: در دو ماه اول امسال، استان بوشهر در حوزه طرح اکرام و حامی‌یابی برای شش هزار و ۲۰۰ نفر یتیم و فرزندان محسنین، رتبه اول کشور را کسب کرده که نشان دهنده نوع نگاه مثبت مردم این استان به یتیم‌نوازی است.

انتهای پیام/م

۲۰۰۰ حامی جدید به مجموعه حامیان طرح اکرام استان بوشهر اضافه شد

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.