مربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان روی کاغذ ۲ شانس کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ دارد.

امیدفر: تیم ملی دوچرخه سواری روی کاغذ ۲ شانس کسب سهمیه المپیک داردآرش امیدفر مربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کوهستان کشورمان روی کاغذ ۲ شانس کسب سهمیه المپیک دارد. در بخش بانوان فرانک پرتوآذر و در بخش آقایان فراز شکری شالنس کسب سهمیه‌ی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارند، اما این شانس فعلا روی کاغذ است و ممکن است در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کنند و احتمال دارد چرخشان پنچر شود.

او در ادامه عنوان کرد:۲۲ تا ۲۶ خردادماه لیگ کوهستان را پیش رو داریم و پس از آن بلافاصله اردوی ۱۰ روزه برای تیم ملی برگزار خواهیم کرد. در اوایل تیرماه تعدادی از ملی پوشان به مسابقات کاپ ترکیه اعزام می‌شوند. در ادامه از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ مسابقات کشوری کوهستان را خواهیم داشت که پس از مرحله‌ی نهایی اردو تیم ملی برگزار می‌شود تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند. تیم ملی دوچرخه سواری در تاریخ ۲۷ یا ۲۸ تیر ماه راهی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا کوهستان می‌شوند.

او درباره برگزاری مسابقات بین المللی بام گفت: مسابقات بین المللی بام ایران از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ در چهار محال بختیار برگزار می‌شود که این مسابقه دارای امتیاز المپیک است و حائز اهمیت است. امیدواریم که بازیکنان با کسب امتیار این مسابقه و قهرمانی آسیا بتوانند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنند.

امید فر اظهار کرد: ملی پوشان از پیش از سال ۹۸ در ارتفاعات اردو داشتند و همچنین پس از عید نیز تمریناتشان زیر نظر من برگزار شد. تعدادی از ملی پوشان کشورمان در لیگ‌های خارجی رکاب میزنند از جمله فراز شکری در ایتالیا و تعدادی در چین و ترکیه رکاب می‌زنند.


بیشتر بخوانید: 

عنوان دومی دهقان در تور دوچرخه سواری چین

عملکرد مناسب جلالیه در تور دوچرخه سواری چین

پرتوآذر در کاپ جهانی دوچرخه سواری شصت و پنجم شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار