سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش سوزی انبار ضایعاتِ بیمارستان چمران اصفهان ظهر امروز مهار و خاموش شد.

فرهاد کاوه اهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان بیان کرد: درساعت ۱۲ و پنج دقیقه روز شنبه ۱۱ خرداد در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی استان اصفهان حریق در مجاور بیمارستان چمران به ستاد فرماندهی آتش نشانی استان اعلام شد.

وی بیان داشت: بعد از دریافت گزارش حریق، با توجه به نوع حریق و حساسیت آن سه ایستگاه پنج، ۲۰ و ۲۳ به همراه معاون ویژه عملیات و رئیس ایستگاه‌ها به محل مربوطه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: نیروی‌های امدادی پس از رسیدن به محل حادثه متوجه شدند که ضایعات مجاور محوطه بیمارستان دچار حریق شده، به همین منظور اکیپ‌های اضافی برگشته و آتش سوزی در کم‌ترین زمان مهار شده و از سرایت آن به بقیه نقاط جلوگیری شده است.

فرهاد کاوه آهنگران با تاکید بر این نکته که این حادثه خسارت جانی نداشته افزود: خسارت مالی به علت وجود ضایعات بسیار کم بوده است و علت آتش سوزی در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/ی
 


آتش انبار ضایعات مهار شد

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.