مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رسانه یکی از ارکان مهم و موثر در جامعه است گفت: صحت، دقت و سرعت سه شاخصه مهم در حوزه رسانه است که اصحاب رسانه باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رسانه یکی از ارکان مهم و موثر در جامعه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام علی اکبرپور مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: خبر و حوزه رسانه ویژگی و شاخص‌های بسیاری دارد که از جمله مهمترین آن‌ها حق محور بودن است.

وی ادامه داد: واقعیت گرایی و انعکاس واقعیت‌ها به صورت مثبت و یا معضل از جمله شاخصه‌های مهم فعالان حوزه رسانه است.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان وحدت آفرینی و توجه به وحدت را شاخصه دیگر حوزه رسانه عنوان کرد و افزود: هر آنچه برخلاف محور وحدت بیان شود مطمئناً از جانب دشمن بوده و خلاف منویات مقام معظم رهبری در حوزه حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.

وی ارتقا بینش سیاسی و اجتماعی در حوزه رسانه و خبر را شاخصه دیگر این حوزه دانست و اظهارداشت: رسانه یک دانشگاه است و کسی که بناست بر کرسی اطلاع رسانی بنشیند باید در حوزه سیاسی و اجتماعی هوشیار و دقیق باشد.

حجت الاسلام اکبرپور ادامه داد: توجه به حوزه فرهنگ ملی و تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، از دیگر شاخصه‌های مهم در حوزه رسانه است که باید به آن توجه شود.

وی انعکاس هنجار و ناهنجار، جلب اعتماد مخاطب و مخاطب داری، شفافیت خبر، تأثیر گذاری و نحوه انتشار خبر و هنر چگونه بهره برداری در رسانه را مهم دانست و به اختصار و در عین حال جامع بودن خبر تاکید کرد.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های خاص سیستان و بلوچستان رسالت اصحاب رسانه فعال در این استان به مراتب حساستر و مهمتر است و باید با دید وسیع و آگاهی و هوشیاری لازم ضمن مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان، در زمینه ترویج و تبیین وحدت و انعکاس خدمات نظام و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان گام بردارند.

در این نشست اصحاب رسانه به بیان مطالب و نظرات خود پرداختند و در پایان با امضاء بیانیه‌ای انزجار خود از رژیم صهیونستی و استکبار جهانی را اعلام کرده و معامله قرن را توطئه دیگری از سوی صهیونیست و سردمداران استکبار دانستند.

انتهای پیام/ع

صحت، دقت و سرعت سه شاخصه مهم حوزه رسانه است

برچسب ها: سپاه ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار