طالقانی: تمهیدات برای برگزاری فینال جام حذفی اتخاذ شده است/ درباره مبلغ قرارداد ویلموتس اطلاعی ندارم

رئیس هیئت فوتبال خوزستان درباره برگزاری فینال جام حذفی توضیحاتی داد.

عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دیدار فینال جام حذفی میان تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بیان کرد: با تلاش استاندار خوزستان، مدیرکل وزارت ورزش و جوانان و ... همچنین توافقاتی که در گذشته انجام شد که فینال جام حذفی در خوزستان باشد، قرار است دیدار بین پرسپولیس و داماش در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شود.

او افزود: به دلیل اینکه چمن ورزشگاه خرمشهر آماده نبود، تصمیم گرفته شد  تا ورزشگاه فولاد میزبان این بازی باشد و تمام تلاش‌ها هم صورت گرفته تا این مسابقه بدون مشکلی برگزار شود. پیش بینی تمام موارد را انجام دادیم تا اتفاقی رخ ندهد. درباره قیمت بلیت هم سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد، اما فکر می‌کنم قیمت هر بلیت ۱۰ هزار تومان باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حضور دستیاران ویلموتس در خوزستان برای تماشای دیدار فینال جام حذفی گفت:  به دلیل اینکه قرار است اردوی تیم ملی فوتبال ایران از فردا (یکشنبه) آغاز شود، ویلموتس به خوزستان نمی‌آید، اما قرار است ۲ دستیار او از نزدیک تماشاگر دیدار پرسپولیس و داماش باشند. او همت کرده تا تمام بازی‌های لیگ و جام حذفی را از نزدیک تماشا کند.  

طالقانی در پایان درباره مبلغ قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: درباره این موضوع من در جریان نیستم  و از رئیس فدراسیون فوتبال درباره مبلغ او سوال کنید.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس برای فینالیست شدن ۲ قربانی داد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره برگزاری فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار