حجت‌الاسلام فرحزاد گفت:افکار و خانواده و ملت تحت تأثیر هجمه‌ها هستند و تنها راه آن حرکت در مسیر رضای الهی و اهل‌بیت (ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد استاد حوزه علمیه قم در ویژه‌ برنامه ماه رمضان حرم حضرت معصومه (س) گفت: در این زمان هجمه‌ها بسیار شدید است و در روایات معصومین (ع) گفته شده کسی آخرالزمان با ایمان از دنیا برود نزد خداوند ارزش و اهمیت بسیار بالایی دارد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به موضوعاتی که سبب حفظ انسان از شبهات دینی می‌شود عنوان کرد: در حدیثی از اهل‌بیت (ع) آمده است که ولایت امیرالمؤمنین (ع) پناهگاه هست و هر کسی در آن قرار بگیرد مصون می‌ماند.

وی با بیان اینکه در آخرالزمان نگه‌داری دین مثل گرفتن آتش در دست است،افزود: افکار و خانواده و ملت تحت تأثیر هجمه‌ها هستند و تنها راه آن حرکت در مسیر رضای الهی و اهل‌بیت (ع) است.

فرحزاد با تأکید بر اینکه تا زمانی که در صراط امام علی (ع) هستیم عاقبت به‌خیر می‌شویم ادامه داد: اگر در اتصال به منبع نور و خوبی‌ها که امیرالمومنین (ع) است همت داشته باشیم عاقبت به‌خیر می‌شویم، رسول خدا (ص) فرمودند اگر مردم بر محبت امیرالمومنین (ع) اجتماع داشتند خداوند آتش جهنم را ایجاد نمی‌کرد.

وی بیان کرد: اگر در مسیر حضرت علی (ع) باشیم امکان ندارد در آتش جهنم بیفتیم، ولایت امیرالمومنین (ع) دژ محکمی است و اگر درجه محبت نسبت به این امام همام را بیشتر کنیم از آتش در امان هستیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ارزش و اهمیت صلوت بر محمد و آل محمد (ص) تصریح کرد: در روایت داریم که حضرت ابراهیم (ع) به مقام دوستی خدا رسید که امام هادی (ع) فرمود همانا خدا حضرت ابراهیم (ع) را خلیل کرد، چون زیاد صلوات می‌فرستاد.

فرحزاد اشاره کرد: اگر فرزند پیغمبر هم باشی و ولایت اهل بیت (ع) نداشته باشی عاقبت به‌خیر نمی‌شوی اتصال به ائمه (ع) بسیار مهم و با اهمیت است، گاهی زور ما به شیطان نمی‌رسد و باید از اهل بیت (ع) کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه یا علی (ع) یا زهرا (س) و یا حسین (ع) راه ارتباط با اهل بیت (ع) است و باید به اهل بیت (ع) التماس کرد، یادآورشد: امیرالمومنین (ع) فرمودند کسی از دام شیطان نجات پیدا نمی‌کند مگر کسانی که محکم به ما چنگ بزنند.

انتهای پیام/ح

حرکت در سیره اهل‌بیت (ع) راه مصون ماندن در برابر هجمه‌های دینی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار