مادر بوشهری ۲۴ سال است دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مادر بوشهری  هنوز با همان اشک و بغض روز‌های اولیه از روز گم شدن دخترش صحبت می‌کند؛ دختری که در آن روز  چهار سال و هشت ماه داشته است.

او می‌گوید فاطمه شنبه دوم اردیبهشت ۷۴ گم شده و چندی قبل در تعطیلات فروردین خواب این اتفاق را دیده بود.

مادر تمام اتفاقات آن روز را به یاد دارد حتی اینکه ناهار آبگوشت پخته بود و فاطمه آن روز در کوچه با بچه‌های همسایه بازی می‌کرده و منتظر بوده که پدر از سر کار برگردد تا با او ناهار بخورد.

مادر هم که باردار بوده و در آن روز حسابی هم مشغول کار خانه بوده وقتی پدر از سر کار بر می‌گردد از او می‌خواهد که به دنبال فاطمه برود و او را از کوچه به خانه بیاورد.

پدر به مادر اطمینان می‌دهد که از فاطمه مراقبت می‌کند تا مادر استراحت کند.

وقتی بعدازظهر مادر از خواب بیدار می‌شود و سراغ فاطمه را می‌گیرد، پدر تازه به یاد می‌آورد که یادش رفته فاطمه را از کوچه به خانه بیاورد.

پدر و مادر سراسیمه به هر جا سر می‌زنند، اما خبری از فاطمه نبود.

دختر همسایه هم می‌گوید، فاطمه گفته بابا از اداره برگشته من هم می‌روم خانه که با او ناهار بخورم.

جستجو‌ها فایده ندارد و انگار دخترک آب شده و به زمین فرو رفته.

حالا مادر فاطمه پولادی بیش از ۲۴ سال است که چشم به راه اوست و هر بار صدای زنگ در یا تلفن شنیده می‌شود فکر می‌کند از دخترش خبری شده است.

او می‌گوید: الان فاطمه ۲۹ سال دارد و حالا نه من او را می‌شناسم و نه او مرا.

مادر وقتی می‌خواهد از ویژگی‌های فاطمه بگوید، به چهره سرخ و سفید و مو‌های خرمایی‌اش اشاره می‌کند و اینکه او هم مثل مادر چسبندگی میان دو انگشت پایش چسبندگی دارد.

مادر فاطمه همچنان امیدوار است قبل از اینکه از دنیا برود، دخترش را پیدا کند.

او از همه می‌خواهد که کمکش کنند تا دخترش را پیدا کند و می‌گوید: همان طور که در خواب دید دخترش گم شده، دید که پیدا شده و باید صبر کند تا گمگشته‌اش به خانه برگردد.

پلیس: پدر و مادر فاطمه باید کار را پیگیری می‌کردند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در همین زمینه گفت: پدر و مادر فاطمه همان اوایل پرونده‌ای را تشکیل داده و دیگر کار را چندان پیگیری نکرده‌اند.

سرهنگ جوشن سهرابی از والدین فاطمه خواست به دادسرایی که پرونده دخترشان تشکیل شده، مراجعه کنند تا مجوزهای لازم صادر شود و پلیس آگاهی بتواند سرنخی از دخترشان به دست آورد.

وی تاکید کرد: اگر چه از زمان گم شدن این دختر بچه سال‌ها گذشته، اما پلیس آگاهی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا سرنوشت او مشخص شود.

انتهای پیام/ک

در جستجوی فاطمه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.