عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر با روشنفکری بیمارگونه مبارزه نشود، دچار ولنگاری فرهنگی خواهیم شد و انقلاب از دست خواهد رفت.

نفوذ روشنفکری بیمارگونه در جامعه باعث ولنگاری فرهنگی خواهد شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع ائمه جمعه خراسان رضوی در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گفت: شاگردان  امام خمینی (ره) با استفاده از اسلام انقلابی و ناب، گام اول انقلاب را برداشتند.

وی ادامه داد: اگر اقدامات شاگردان امام خمینی (ره) و تلاش‌های آنان نبود انقلاب شکل نمی‌گرفت ،اگر مبلغ تراز انقلابی در آن زمان نبود انقلاب دوامی نداشت.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در آن زمان مساجد محور انقلاب بودند، امام خمینی(ره) از ظرفیت مساجد و روحانیون برای تثبیت انقلاب استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی افزود: امروز اگر می‌خواهیم گام دوم انقلاب نتیجه بخش شود باید مبلغ تراز انقلاب داشته باشیم تا مانند دوران اول انقلاب به تبیین منظومه فکری رهبر انقلاب بپردازند و مبانی معرفتی رهبری را برای همگان تشریح کند.

وی ادامه داد: مساجد هسته مقاومت نظامی و فرهنگی هستند و امام جماعت نباید فقط پیش نماز باشد بلکه باید در کنار اقامه نماز به اقامه عدل، تبیین خطوط اسلام بپردازد و جوان انقلابی تربیت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمدن سازی و جامعه سازی با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با محوریت مساجد ، رهبری ائمه جماعات انجام و در کنار انجام امور دینی روشنگری سیاسی در مساجد انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی افزود: رهبر معظم انقلاب بار‌ها از نفوذ روشنفکری بیمارگونه و ارتجاع روشنفکری در جامعه هشدار دادند که اگر با این روشنفکری مبارزه نشود دچار ولنگاری فرهنگی خواهیم شد و انقلاب از دست خواهد رفت.

وی ادامه داد: با فعال شدن مساجد و بوسیله مبلغ تراز انقلاب باید با این روشنفکری بیمارگونه مبارزه شود، تلاش این روشنفکران بازگشت به حالت روشنفکری قبل از انقلاب است و مبلغ تزار انقلابی همچون شهید مطهری از ابتدای انقلاب به مبارزه با اینگونه افراد پرداخته است و امروز هم مبلغ ما باید مطهری وار عمل کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مساجد ما باید مبلغ اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی باشند و مبلغین با شناخت منظومه فکری رهبر معظم انقلاب به مبارزه با اسلام آمریکایی بپردازند.
 
انتهای پیام //ف. ک
 

مساجد هسته مقاومت نظامی و فرهنگی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.